lördag 26 mars 2011

Tillbaka.....


...Ja någon vidare Bloggvän har jag inte varit på ett bra tag...

 Några förinställda
inlägg har dock rullat in under tiden...
Men inte har jag kikat runt o lämnat Goa ord...

Nej,
Detta är anledningen...





...här har jag njutit i 2,5 vecka...
Underbara Thailand!!

Men nu är vi hemma igen, o vet ni vad?!
Underbart att vara borta men lika underbart att vara hemma!!!
Nu har jag massor att läsa igen må ni tro,

lovar o göra det under helgen o framför allt njuta av alla era goa ord o grattishälsningar, Tack!!

Nu kör vi igång Våren tycker jag..:)

Kramar!!

11 kommentarer:

Liza sa...

Välkommen hem! =)
Ser ut som om ni haft det riktigt härligt!

Trevlig lördag!

Kram Liza

Vit dröm sa...

Åh vad underbart! Jag längtar varje dag till thailand,var var ni?
Välkommen hem Elin, hoppas du mår bra och har haft en underbar semester!
Kram Anna

LOPPISLIV sa...

Välkommen hem igen Elin! Ohhh det ser ju helt underbart ut, har aldrig varit i Thailand men skulle gärna åka dit någon gång. Trevlig helg. Kraaam P

Vita huset 28 sa...

Åhh så härligt, jag längtar också dit igen. Förstår att du haft de avkopplande o skönt med bad o kanske lite shopping oxå :)

Kram Camilla

Millas hem sa...

Härligt Elin!

Ser kanonfint ut! Kan tänka mig att ni haft det helt underbart!

Ja, nu kör vi igång våren tycker jag också!

Kram kram

Unknown sa...

Du din livsnjutare:) Skämt å sido kan tänka mig att ni har haft det sååå skönt!
Du måste visa lite bilder därifrån. Har en arbetskompis som är där nu. Själv längtar jag till sommaren då vi åker till solen också.

VÄLKOMMEN HEM ♥
Kram Anna

Unknown sa...

Åh så underbart och välkommen hem. Vilka sköna bilder :)
Kram Maria

kallebodalantliv sa...

Å ! vad det ser häärligt ut ...välkommen tillbaka förresten ..ser att ni hade det bra ...då rekomenderar du thailand förstår jag ...då vet jag att jag också kommer att trivas där ...ska bli spännande att få komma dit ...har du ridit på elefanter ? kul att du är tillbaka igen ..jag förstod det på dina inlägg ...det var ju ett bra tips ! ja nu har våren kommit lite iallafall ...kram jeanette.kallebodalantliv

Fröken Agnes sa...

Hej!

Så underbart det ser ut! Har aldrig varit där, men det ser ljuvligt ut....
Välkommen hem till våren!

Kram Jenny

Photo by Maria sa...

Hoppas ni har haft det lika underbart som jag kan föreställa mig att ni har haft..

Välkomna hem nu till våren här i Sverige..

Kram Mia

Unknown sa...

så härligt med semester och värme.
önskar dig en toppen söndag.
kram Catthie