fredag 29 april 2011

Fredag...



...Ja o så vart det Fredag igen, bästa dagen på veckan om jag
får säga mitt!!
O att Solen skiner gör ju absolut inte saken sämre, eller hur?!

Fastän att jag har en jobb helg framför mig så infinner en skön fredags känsla i kroppen..

På tal om känsla,
känslan att timmarna inte räcker till på dygnet infinner sig också just nu..
Huu, vart tar dygnets alla timmar vägen?!

Ja, här hemma hinns just nu bara det nödvändigaste med, så några inspirerande o avckra bilder är svårt att visa..

Så idag blir det en Fredags hälsning från butiken...
















Dags att fortsätta Fredagen!!

Önskar er alla en underbar helg o inte minst en fantastisk Valborg..
Här ivår lilla kommun har de fastslagit eldningsförbud så brasa blir vi utan,
men några vackra raketer skulle de avfyra till sjön kör sång o cirkus uppvisning..

Kramar

8 kommentarer:

Unknown sa...

Ååh där skulle jag vilja gå och "pula". Måste vara så kul att jobba med detta.

Ha en härlig helg trots jobb. Här tror jag att man får elda så det blir en liten brasa. Fast det är väldigt torrt.

Kram Anna

Fröken Agnes sa...

Hej!

Så fina bilder från butiken! Älskar den lilla strykbrädan från Maileg ;)) Ibland räcker tiden verkligen inte till, håller fullständigt med. Hoppas det snart lugnar ner sig för er!

Hoppas du får en fin fredag och en härlig Valborgshelg!

Kram Jenny

Liza sa...

Så fint o mysigt det ser ut!
Finns mycket "vill ha".....!! =)

Ha en härlig fredag!

Kram Liza

Färjtorp sa...

Hej på dej, här blir det oxå jobb hela helgen men elda det ska vi :) majbrasa har vi precis nedanför oss!
Tack för titten.

Kram o trevlig helg
/Johanna

Photo by Maria sa...

Så mycket fint du har i butiken.. Känner att jag måste till dig snart.. Skall ha en liten tävling snart i min blogg så då kan ju ngt från dig passa :-)

Ha en fin fredag..

Kram Mia

Vilmas Hus sa...

Vilken underbar butik! Driver du den själv? Härlig mix av blommor och inredning!

Ha en fin fredag och Valborg!
Kram Charlotte

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej!

Så mycket fint har du där och så fina bilder!
Visst känns det att man vill hinna med så mycket mer vad man gör!
Just nu står damsugaren i köket och skriker för sig själv... För jag sitte rju här!

Ha en riktigt trevlig helg och valborg!

Kram

Gnistra i Norr sa...

Åh, vad mkt fint!

Hoppas att du får en fin dag.

//Jeanette

Ps. Tävling i min blogg, kika gärna in :-)