måndag 2 januari 2012

Januari....




...Ja Januari har gjort entre, Underbart om ni frågar mig!!

Ett helt nytt oskrivet år ligger framför oss,
ett år att fylla med massor av utmaningar, mys o roligheter!!





Så fort ett nytt år har tagit start känner jag ofta för att rensa,
ut med Julen o in med ett rent o frächt hem!!

Julen börjar därför så sakteliga vandra upp i garderober, lite varje dag
o ja längtar efter att få Vår i huset!!

Fler som känner som jag??

Önskar er alla en go start på Året!!
O Kom ihåg, Livet blir vad man gör det till!!

Kramar Elin

13 kommentarer:

Fröken Agnes sa...

Hej!

Jag känner precis som du! Min jul har redan försvunnit helt:))

Ha en fin dag!

Kram Jenny

kråke sa...

Håller med dig...här rensas för fullt:)))

Kram på dig:))

kråke

STENLYCKA sa...

Ja, så känner jag också och mitt inlägg handlar om det idag. Din Viva är underbar tänk jag hittade idag en liten Viva som blommade i min trädgård. Kändes lite som vår när jag såg den.
Nu bär det av till jobbet för ett eftermiddags/kvälls pass på biblioteket.
Kram och ha det gott!
Raina

annashusidingtuna sa...

Hej!
Jo visst är jag sugen på vår, såg primulor i blomsteraffären på nyårsafton och vart jättesugen på att handla hem, men då kändes det fel att "våra" till det hemma till nyårsdukningen. Men nu så, julblommorna har snart gjort sitt och de kommer defenetivt att bytas mot tulpaner,pärlhyacinter och krokusar och sånt.
Ett riktigt gott nytt år önskar jag dig och din familj.
Kram Anna

Lantligt i vitt sa...

Hej Elin!

kan inte säga annat än att jag håller med dig helt och hållet!! har redan hunnit undan med allt vad julen heter förutom mina fattigmanskulor! Och nu vill man ha våår!! och ljust och fint i hemmet :) Tänk att man ständigt längtar efter nya årstider.. så man får ändra om lite :)

En god fortsättning önksra jag dig!!
karam Sofia

Dona blogg sa...

Hej du goa bloggvän! Har precis skickat mail till dig :)

God fortsättning
Kram /Pernilla

Unknown sa...

Håller inte med dig riktigt. Vill nog ha jul lite till. Men jag kan tala om att mina vivor blommar i trädgården. Hade mycket hellre sett dom inne. Ha en bra dag kram Beijan

Clara sa...

Härlig blogg!
Känner precis som du, nu vill hag ha vår!

Kramar Clara

Photo by Maria sa...

Det lilla jul jag har hemma vill jag nog ha ett liiitet tag till.. Men sen vill jag absolut våra lite där hemma =)

God fortsättning..

Kram Mia

Mias 366 bilder 2012 sa...

Lite i taget smyger jag undan julen...
God fortsättning!

Zinkhjärtat ♥ sa...

Jo, idag åkte det sista av julen ut! Känns riktigt skönt.
Nu längtar jag också efter våren!!
Ha det gott
Stor Kram Annelie ♥

Madame Petite sa...

Känner så väl igen mig i känslan att vilja rensa, städa och göra fint med blommor och förbereda för våren direkt efter jul.. och packa in hela julen fort i sina dammiga kartonger igen.... men något hände när jag fick lille Noah i November 2010, då ville jag plötsligt behålla julen så länge det bara gick! Samma sak i år... vill behålla magin så länge jag kan och känner mig snarare sorgsen över att julen är över. Jag som annars brukar vara trött på den redan på juldagen! Förra veckan var jag super deppig över att julen är över för denna gång och att det är ett helt år till nästa gång, nu har jag accepterat läget... men granen behåller jag tills den vandrar ut själv! :)

Kram

Vintage House sa...

Hej
Delar av julen finns fortfarande kvar men visst känner man för rent och fräscht......
ha en mysig kväll
krma
sandra