måndag 26 mars 2012

Vilken helg...



...Ja vilken helg vi lägger bakom oss!!

Solsken o fågelkvitter och vi har tillbringat det mesta av dagarna ute..
Vi har bla förberett för hönsen som snart ska få flytta till gården,
målat den sista bruna ytterdörren på huset
( halleluja för vit färg!! ), gungat busat o lekt o så grillat förstås!!

En helg helt i min smak!!







Även en del vårning i rabatterna har jag hunnit med,
Tack Mamma för att du hjälpte mig att komma igång där!! :)


*
Idag fick jag o Vera oss en ledig eftermiddag o nu är lunchen intagen
så mina vänner, fram med penslen, ska ge mig i kast med ett jätte projekt!!

Fick till o med ett lycka till av tjejen i färgaffären, hon trodde jag skulle behöva det..
Huu, känns inte lovande, men man vet aldrig förns man prövat..

Kan kanske behöva fler lycka till?!

MåndagsKramar Elin


8 kommentarer:

Casa of Mia sa...

Härligt! Jättefina blommor och planteringar kram

Rosa i huset i vitt sa...

Så fint med vita blommor till zink.
Kram Rosa

vitadrömmarobusigabarn sa...

Vilka härliga våriga bilder
Fint med blommorna!!!
Ha en jättefin Måndag
Kram Tina

Chokladvillan 1910 sa...

Helgen var också i min smak ! Underbart ! ;)
Man måste våga prova ! Lycka till !
Ha en härlig vecka !
Kram Anki

Anette-Ljusa drömmar på landet sa...

Fina planteringar..vitt och zink är en ljuvlig kombination !! Blir rätt nyfiken på vad det är för måleriprojekt du har på gång.

hälsn. Anette

Vikeskärs hem och ting sa...

Så härligt våriga bilder.
Ha en fin dag, Annika

idémakeriet sa...

Härligt de vårblommorna i de fina zinkbaljorna.
Ja här njuts det också för fullt.
Kram Gerda

Källeboda lantliv sa...

Låter som du haft en bra helg . Så fint å enkelt med vita penseer .. Spännande att få se ditt projekt . Kram Jeanette. Kallebodalantliv