torsdag 1 november 2012

vindarna viner

 
 
 
...ja här hos oss viner vindarna idag, o ganska
kyliga är dom...huuu...
 
Golvet i Tvrummet är äntligen färdig målar sedan tvådagar tillbaka o
ikväll kan jag nog inte hålla mig längre!!
Nej ikväll åker möblerna in..!!
Tjuvstartade lite igår kväll med att putsa fönstren o "pynta" lite i dem...
 
J undrade om vi kanske skulle passa på att byta lite möbler när vi ändå höll på,
o inte va ja sen o säga Ja!!
Så jag riktigt längtar hem ikväll efter att få greja o
hitta nya lösningar...
 
 
En av lösningarna är den här..hmmm....
 
 
...korgstolen har tidigare ståt i Tvrummet o varit en favorit plats.
Men när rummet tömdes så hamnade den här, o har allt
blivit en favorit plats här med,
Så frågan är, Stå kvar?! eller flytta tillbaka?!
 
Vilka bekymmer va??
 
*
 
O Fortfarande ingen Lantliv i mina händer,
Men idag måste den väl bara komma till Butikerna??
 
*
 
Kramar Elin
 
 
ps. Ni missar väl inte att vi håller öppet i Butiken på Plantskolan 
Torsdag 10-18 Fredag 10-18 Lördag 10-13
Varmt välkomna!!
 

5 kommentarer:

Lantligt i Smultronbacken sa...

Så fint med korgstolen, de har så vacker färg och gör sig så bra till allt vita.
Har letat Lantliv jag med men idag måste den komma, stod att den skulle komme i tisdags.

Kram Teres

Dronninghuset sa...

hei ELIN,
SÅ FLOTT BILDE... LIKER DET SKAPET I HJØRNET SÅÅÅÅ GODT. har ett lignende, men ganske nytt. kanskje jeg skal ta av døra og fikse litt på mitt???
takk for tips... for meg ble det et tips dette bildet.
klem TOVE

Rosa i huset i vitt sa...

Tycker den passar bra in där

kram Rosa

Källeboda lantliv sa...

Å! Vilket fint reportage tjejen .. Grattis ! Fint i ert hem .. Och så lilla söta Vera ...jag har laddat med tidning å gott i kväll .. Å så lite brasa .. Mys ! Kram jeanette

LantlivsAnette sa...

Åhhh så fint ni har det...och nu ska jag ut o jaga Lantliv som du är med i...
Kraaam Anette