onsdag 12 februari 2014

Trädgårdsdrömmar....

 
 
 
...Ja här hos oss tog måndagens Vår drömmar
en liten omväg...
Gårdagens snöblask fick mig o inse att det är ju trotts allt
bara februari än!!
 
Idag visar dock termometern +6 igen
och solen blinkar till emellanåt..
 
 
Så länge drömmer och planerar jag....
 
*
 
 
Odlingsklockorna står redo för sådd....
 



...O en bok som verkligen får mig att drömma o planera
är denna!!!
 
Vilken bok!!
Massor av inspiration, vackra bilder o många sortnamn
att skriva på önskelistan!!
 
Tack snälla Tomten ( hm..Svärmor )
som läst min önskelista!!

 
 
O om jag känner mig själv rätt så hämnar jag här
ännu en kväll...
 
Min korgstol, tända ljus, en kopp te
och en bra bok eller tidning!!
 
Det är en kväll som gjord för mig!!


 
Men först middagsbestyr, disk, lite tvätt
och nattning av mina 2 små tjejer..
 
*
 
Onsdags Kramar
Elin

7 kommentarer:

House and Garden by Bia sa...

Tack för titten!
Åh så fina glaskupor...jag har blivit helt förtjust i sådana för tillfället...kollar alltid efter dom på loppisar;)))....härligt med mys i korgstolen ;)..
Kram bia

House and Garden by Bia sa...

Hej igen!
Tänkte bara önska dej en trevlig alla hjärtans dag!
Kram bia

Monica fra Koseleg sa...

Den boka ønskar eg meg- trur jammen eg skal bestille meg ei :-)
God helg!
Mvh Monica

Hos Jorunn sa...

Vakre bilder, Elin! Likte så godt glasskupplene, de var dekorative:)
God helg!
Klem Jorunn

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej hej fina du !

Så fina bilder.
Visste du Elin att det är alltid en fröjd att se bilder från ert fina hem.
Härligt att drömma sig bort nu.
Ljuset återvänder nu...

Ha en fin vecka !

Kram kram

Gabriella sa...

Vilka ljuvliga bilder hos dig! Åh.

Call girls in Delhi sa...

Enjoyment site