måndag 1 september 2014

Tiden springer iväg....



...Ja verkligen, tiden fullkomligt 
springer ifrån mig...!!

Rätt om vi haft den finaste sommaren någonsin så
vill jag liksom inte riktigt att den ska ta slut...
Rätt om jag älskar hösten också, så vill jag verkligen ha lite sol till
på näsan o njuta av min trädgård liiite till!!

Hur känner alla ni där ute?!




Idag har vi ändå dock tagit ett kliv in i hösten,
September o det lååånga sommarlovet är slut för oss alla!!
Vera startade i 5årsgrupp
o jag började inskolning av våran lilla lilla Doris!!

Ja, det va precis så hon kändes idag,
väldigt liten bland alla dessa barn..
Men jag vet att allt kommer att bli bra o att hon kommer trivas kanon
när hon väl kommit in i det!!

*
O med höstmånad o dagis start så
välkomnar vi även en varsin förkylning jag
o flickorna!!!
gahhh...

*

MåndagsKramar  

Elin



3 kommentarer:

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej fina du !

Visst känner jag som du....
På nått sätt så vill man bara trycka på en knapp och stanna upp tiden.
Men det gäller att ta vara på så mycket det går och njuta av dom små stunderna.
Tänk att lill tjejen börjar också redan på dagis.
Så fina bilder, nu njuter vi av tiden.
En dag i sänder eller hur ?


Ha en fin vecka med dina ! Kram

Unknown sa...

Vill vara mitt i det varma och gröna sköna hela tiden jag med. Finns så många ögonblick jag inte njutit färdigt i trädgården. Å andra sidan är det massor av minnen som gör mig glad från sommarens alla middagar med goa vänner och släkt. Utflykter och ryggläge rakt upp och ner :-)

Må fint!
lottasskaparkraft.blogspot.com

Rost och rädisor sa...

Jag har en förmåga att alltid vilja göra mer än vad jag hinner med så självklart är sommaren för kort även om jag rycker att varje årstid har sin tjusning till och med gråa vintern.
Ha det så gott
Anette