onsdag 4 februari 2015

Hall...




...Ja, att få till en hall känns väl som ett 
av husets största dileman,
eller??

Alla vill väl ge sina gäster ett varmt välkomnande,
o det ska se inbjudande ut av stiga in?!

Utan jackor o skor som "anfaller"..

**

Jag är så otroligt glad för våran lilla 
"walk in closet" i hallen!!

Den sväljer det mesta i jack- o skoväg!!
Där inne förvaras även nyckelskåp, väskor,
vantar o mössor..

Hur ordningen sen alltid är innanför dörrarna, 
den håller jag för mig själv!!
tihi...



Dörrarna till hör ett av våra 
käraste blocket fynd tror jag, vi köpte dem till o
med medans vi bodde i vårat förra hus..
Där hittade de dock ingen plats utan fick flytta med 
till gården...


Bordet är ett av mina allra första 
loppis fynd..
O jag må säga att jag gillar det minsann lika mycket än!!

Från hallen kommer man vidare in i Tv rummet...





Ljuva brudslöja!!


***

O så vart det Onsdag, halva veckan redan gången..
Vilken fart!!

Här hos oss har vi fortsatt vinter o
med den lite snoriga näsor..
O lilla Doris har dragit på
 sig lite feber..
Men vi håller tummarna att hon snart 
är sitt vanliga lilla Jag igen!!


*

Onsdags Kramar 
Elin

7 kommentarer:

lille weiß sa...

sooooo very,very nice.

Monika

Tinis vita hem sa...

Helt ljuvlig walk-in closet och hall du har!
Ha en fin onsdag,
kram Tini

Lovisa Bengtsson sa...

Åh vilken fin hall!! Perfekt förvaring också, både praktiskt och väldigt snyggt! Önskar dig en fin dag! Kram Lovisa

Des guirlandes sa...

Wauw, I love it!
Kram,
Barry

Vita Falkens Lantliv sa...

Såå smart och sååå snyggt!!!!!! Wow!

Kram Susanne

Anonym sa...

Jättefint!!

Unknown sa...

I love your beautiful home! ♡♡♡♡♡
Mat l please ask what colour and brand of paint you used for your floor ? :) xx