onsdag 14 september 2011

Hallen...



...Ja den där hallen, den har det pratats om länge nu, ett tag va den bara oj..
Vi var sååå Nöjda!!

Nu har dock golven fått täckas, Pga hantverkare som ska kunna springa ut o in o slippa ta av sig skor o annat o massor av saker överallt..

Så några vackra resultat är svårt att visa nu..
Men en dag så!!

Så tyvär blir det bara lite småkikar än så länge...




Ett pottskåp får bli förvaring åt vantar o annat dyligt..
Grått, slitet o alldeles perfekt är det...



Två av mina favorit fynd...
Spillkummen i bakgrunden o så mina gamla apotekts flaskor..!!

Önskar er alla en härlig LillLördag...

Kramar Elin

9 kommentarer:

Lilla Majken sa...

Åh, så fina små flaskor! Så fint mot spegeln, blomman och burken.

Kram Therese

Therese sa...

De där gamla apoteksflaskorna är ju alldeles underbara:)

Ha en skön dag!

Fågel Blå sa...

Åhhh så vackra bilder!
Ha en fin Fortsättning på dagen!
Kathrine

Emmy sa...

Simpel maar o zo mooi.
Fijne avond groet Emmy

LOPPISLIV sa...

Ser så fint ut Elin den lilla glimt vi får se, ska bli så spännande att få se mer sen. Så är det ju när man renoverar, hela huset upp och ner, men fint blir det kan jag tro :-) Kraaam Paula

Linda sa...

Verkligen fint med gamla apoteksflaskor. Vill ha... Trevlig kväll! Kram Linda

Hemmavid sa...

Hej!

kika in på min blogg.. jag har ngt till dig!

kramen Jenny

Photo by Maria sa...

Så kul att få se lite småglimtar av ert nya fina hus.. Och ännu roligare när vi får se lite mer när ni är klara och har flyttat in..

Kram Mia

ehlin sa...

Hej! Jag är ute efter lerkurkor, som dina på bilden. Vart hittar man dom? Vill ju inte ha nya utan såna vanliga gamla.. Tack på förhand :) och tack för inspirationen! kram