fredag 30 september 2011

Höst väder...



...Ja Vädret som hösten gett oss denna veckan har
i våran del av landet varit underbart!!

Kan man annat än att älska hösten när luften är sådär frisk, solen skinner o på marken
knastrar det av nerfallna löv o naturen börja färgas i en färgpalet utan dess like?!

Idag vaknade vi dock till ett vitt landskap, ja inte snö!!
Dimman låg tjock över ängarna, sådär läckert..

Nu verkar det dock som att solen vill spricka igenom o visst vill önskar vi oss än en solig
höst dag??




O ni glömmer väl inte att njuta av denna underbara cyklamen tid?!
Mmm...Jag älskar dem..
 Helt vita, krispiga o alldeles oemotstångliga kikar de vackert upp...

O vet ni vad??
Nu finns massor av ljuva porslinskärbrädor i butiken..!!
Några fick bums följa med mig hem här om dagen, när de hamnar tillsammans med
en del Loppisfyndade i vårat nya kök kommer jag att jubla!!

Butiken öppen Lör 9-15 Sön 10-15
Välkomna!!

*
O att det sen är Fredag gör ju inte saken sämre, eller hur??
För mig väntar dock en lång helg fylld med jobb, emn så länge solen skiner så
ska jag nog klara av det med..!!

Ikväll väntar tjejmys med några glas rött o massor av prat,
ett underbart sätt att njuta av fredagskvällen..

Trevlig helg!!

6 kommentarer:

annashusidingtuna sa...

Hej!
Ja, visst är hösten härlig!
Ha en bra helg.
Kram Anna

Kickan Style sa...

Köpte också nyligen ett porslinskärbräde...sååå fina :)

Ha en fin helg!
Kristina

Hildas hem - Sofia sa...

Jag köpte mig en cyklamen tidigare i veckan - den är underbar! :)

Jag önskar dig en alldeles underbar fredagkväll och förhoppningsvis en solig helg!
Kram Sofia

Unknown sa...

Här är en till som njuter av de vita vackra cyklamerna :)

Ha en trevlig och rolig kväll
Kram Maria

Anne på landet sa...

NYDELIGE bilder ...
Jeg liker så godt dette slitte, litt zink,litt tre,hvitt osv...
Takk for deilig inspirasjon.
Her vil jeg gjerne komme igjen på besøk!

Legger meg til som følger!

Klem fra Anne på landet.

LOPPISLIV sa...

Fin lampa i förra inlägget Elin.
Ha en trevlig helg du med. Kram P