tisdag 9 april 2013

En härlig dag...

 
 
 
...Ja vilken härlig utflykt vi hade i Söndags..!!
 
Destination Norregård.....
 
 
Bilderna är lånade av Malin

 
 
...o jag säger bara Wow!!
 
Vilket jobb Malin o hennes man har lagt ner o vilket fantastiskt resultat de
upp nåt!!!
 
O om ni har vägarna på detta hållet rekomenderar jag verkligen ett besök!!
O att sedan Malin är en helt underbar person gör absolut inte
saken sämre!!
 
Tack Malin!!
 
Vill ni ser mer bilder, både från Malins underbara hem eller butiken
så in HÄr!!
 
*
 
Vad som fick följa med hem visar jag en annan dag!!
 
Nu ska jag minsann trotsa de kalla nätterna o
ge mig ut o plantera Penseér,
Det får bära eller brista!!
 
TisdagsKramar Elin


4 kommentarer:

Lilla Blanka sa...

Hej fina Elin!

Ja åhh Malins butik är ju helt underbar..och jag längtar som en tok till jag kan åka och besöka henne..!

Ljuvliga bilder!

Kram
Mia

Debora Spera sa...

wow!
D.

Tinibelli sa...

Vilken inspirerande miljö, ser verkligen ut att vara värt en utflykt! Tack för fina bilder.

Photo by Maria sa...

Vilka härliga Bilder =)
Kan tänka att det kom hem en del snyggt..

Hoppas de kalla nätterna håller sig härifrån nu och att det blir vår på riktigt..

Kram Mia