måndag 30 maj 2011

Kort men Lång...?!



...Ja en nya vecka har gjort entré...
O för de flest väntar nog en Kort veckan med en Lång helg, eller??

Själv vet jag inte riktgit hur kort eller långt något blir
men jag hoppas på att kunna va ledig några dagar med min familj!!




En ny kruka fick följa med mig hem från jobbet här om dagen..
Jag tror jag är galen i krukor, ja som i mycket annat då vill säga..fniss..
Ljuslera o lite lagom mossig, perfekt i mina ögon..
O en ljuv Ros, morsdagshelgen till ära..

O visst blev även jag uppvaktad igår, en ljuvpresent
o massor av pussar o Kramar..
Underbart!!
Att få vara mamma är något av det bästa som finns!!

Hoppas att ni alla får en go start på veckan!!
Här skiner solen o värmen verkar komma smygandes...
Kramar

8 kommentarer:

Liza sa...

Hihi bloggar oxå om krukor idag!
Är väldans förtjust i såna! =)

Så fin ros!

Ha en bra dag!

Kram Liza

Vintage House sa...

Fin fin kruka och visst är det underbart att vara mamma:)
kram
sandra

Monica, Blogg Betongkrukan sa...

Hej,
ja visst är det något alldeles speciellt att få vara mamma.

Delar din passion av krukor och jag är också galen i burkar... min sambo brukar fråga med jämna mellanrum "hur många krukor man egentligen behöver"

Ha det gott, hälsningar monica

Vit dröm sa...

så fin kruka och ros :) Här väntar en lååång vecka men tror jag ska lägga in om semester ett par dagar iaf ;)
Ha en bra vecka!
Kram Anna

Hildas hem - Sofia sa...

Jag förstår dig. Krukor är svåra att motstå :)

Jag önskar dig en fin kväll!
Kram Sofia

Marie sa...

Här har jag en riktig kortvecka, ska bara jobba imorgon också. Ska bli jättehärligt med långledigt!

Visst är det något alldeles speciellt med att vara mamma. Jag blev också uppvaktad igår. Elsa hade gjort en alldeles egen knoppbräda åt mig. Spikat, målat och slipat, hon var såååå stolt!!!! Och jag blev alldeles tårögd av hennes omtanke.

Kram Kram
Marie

Photo by Maria sa...

En helt vanlig arbetarvecka är det för mig.. Jag jobbar i helgen.. Några extra lediga dagar blir det ju inte när man jobbar inom omsorgen..

Så söt kruka med fin ros i ..

Ha nu en fin tisdag..

Kram Mia

SwedishCorner ~ DownUnder...Pernilla sa...

Fin kruka :) ...ja, det är det bästa som finns att vara mamma!

Kram från Australien♥