onsdag 1 juni 2011

Sålt...



...Ja vårat hus är nu Sålt, Köpekontraktet är
skrivit o om 6 veckor ska vi lämna över nyklarna...

De nya köparna verkar jätte Goa så allt kommer säkert bli kanon
o de kommer att ta hand om vår ögonsten...
Men visst känns det konstigt, all tid o allt jobb man lagt ner för
att få det som man vill ha det...

Men nu har vi ett nytt Stooort projekt framför oss
o det ska bli sååå kul!!
Vi ska få komma ut mer på landet, precis som vi längtat efter o
vi ska få lite mera plats, både inne o runt omkring oss...

*


Lavendel en klar Sommarfavorit!!


*
Eftersom att husförsäljningen gick fort o vi har mycket jobb kvar
i nya huset så mellan landar vi i en sommarstuga några månader...

Hm, vad bloggar man om då??
Mitt mål är att försöka o fortsätta, så får vi se hur allt går..:)

I helgen börjar vi o packa ner, hm, just nu gäller det att priotitera,
vad behöver vi inte på några månader??
Jag behöver nog alla mina vita kannor o ja alla mina ljusstakar kan jag nog inte heller vara utan..hm...Hur ska detta gå??

OnsdagKramar o Trevlig helg till alla er som tar sådan!!

8 kommentarer:

Unknown sa...

Grattis Elin! Vad skönt att det gick fort och smidigt. Ja du hur ska du kunna vara utan allt ditt fina vita porslin....
Någon skål får du nog ha i sommarstugan. Bra lösning förresten.

Ha det gott!
kram Anna

Villa Carl Larsson sa...

Men vad roligt att huset är sålt och att ni snart får ett nytt hem med nya projekt där du kan leva ut din kreativitet. Det blir toppen. Och ibland blir det inte som man tänkt sig, men att mellanlanda i en sommarstuga låter ju faktiskt riktigt härligt :) Det är svårt att prioritera bort sina favoritsaker för en stund. Men desto roligare när du får packa fram dem sen.

Själv har jag börjat packa undan så smått eftersom vi flyttar om 2-3 månader ungefär. Jag kan packa undan vinterkläder och annat smått som jag inte är i behov av just nu. Känns skönt!

Lycka till nu med allt! Du hittar säkert nåt att blogga om även framöver.

Kram Josefin

Unknown sa...

Skönt att det gick snabbt med försäljningen fast visst är det med dubbla känslor
Kram Maria

Vintage House sa...

Hej
Så fantastisk roligt för ER.
Ja det där med att packa är inte enklet svårt att skiljas ;)
ha en skön skön helg
kram
sandra

Norregård sa...

Grattis!!
Hoppas på många inlägg från sommarstugan:)))

Kram Malin

Zinkhjärtat ♥ sa...

Grattis!
Vad spännande det låter att få börja om på nytt:)
Ha det riktigt gott
Stor Kram Annelie ♥

Anonym sa...

GRATTIS! visste att det inte skulle bli några problem att sälja ert fina hus!
kraam Malin A!

Photo by Maria sa...

GRATTIS!! Vad kul att det gick så fort att sälja..
Kan det tänkas vara i den lilla söta sommarstugan som jag var på loppis vid för ett tag sedan ni skall bo ;-)

Ljusstakar och kannor är viktigt att ha så packa dem först :-)

Kram Mia