måndag 21 september 2009

Fynd...

Här behövs nog ett tag med trasan..lite smutsiga..:)



...igår vid halv åtta tiden satte J sig vid blocket..hm..ett försiktigt rop hördes... "detta är nog något för oss" sa han..Jag tände dirket..hihi..:)
Vi ringde gubben direkt, så klockan åtta igår kväll var vi o fyllade släpet..hihi..jag va nöjd..kunde knappt somna sen..ville bara fixa o dona..:)
Allt detta blev vårt för 700:-!!!!
2 månbordshalvor, 3 piedestaler, 2 stolar, 2 kistor, en stomme till ett fönster, 4 lådor i olika storlekar, 2 telefoner och en del andra små saker...de kunde jag inte ens pruta på..!! och han hade hela ladan full med massor av grejor..tur att vi inte hade med plats kanske..hihi..
Hm..men var ska jag göra av allt..behöver nog köpa ett större hus...men efter lite omändring lite här o var så ska det nog gå bra..hihi...bäst jag skyndar mig ner o fixa lite nu när vera somnat en stund..kommer säkert lite bilder sen när det kommit på plats...:)
Ha en bra start på veckan!!!!