onsdag 16 september 2009

vilket väder...


ja..vilket väder!! helt underbart..men gud vad kallt det börjar bli om kvällarna..hu..
börjar nog snart bli dax o få in alla växterna på vinterförvaring så dom inte fryser..:)
Detta är en bild från vårt uterum..togs i morse när solen sken underbart in genom de stora fönstren..mitt olivträd trivs verkligen här!! det växer så det knakar!!
Korghyllan köpte jag på loppis i sommar för 20kr..vilken fynd..hihi..
Snurr stolen o pelarbordet hittade jag i mammas o pappas ved bod för ett tag sedan..o tycket det var synd att det skulle stå där..det var bättre att det flyttade hem till mig..:)
Eller hur..??
Ha en bra dag!!!

3 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Hej, kul med en blogg från Blekinge. Så ni har lite kallt i söder också, här har det också börjat lite, ruggigt på morgonen. Vilken fin snurrstol, bra att den fick vara hos dig istället.
Kramis
AnnaMaria

blomsterboden i skanör marie sa...

Tack för att du tittade in hos mig och lämnade ett meddelande, det värmde verkligen idag när det känns sååååååå tungt.
Snurrstolen är hur fin som helst!!!! måste du verkligen flytta in oliven, kan inte den klara sig i uterummet??? vi har våra oliver ute året om:-)
Kram Marie

Marie sa...

Visst är vädret fantastiskt, men fy vad ruggigt det var imorses när jag cyklade till jobbetvid 6.30. Imorgon blir det defínitivt vantar!

Gillar verkligen din snurrstol, superfin!

Trevlig helg!
Kram Marie