måndag 28 september 2009

skynda fynda...

faller alltid för vitt gammalt porslin...


..och alltid för silverafat..hm..

..ja när jag kom hem igår efter ett besök på loppisen så undrade J vad ja skulle med alla silver fat till...hm..kan vara bra o ha svarade jag..eller du?? dom kan vara bra o ha...hihi...Av någon anledning så har jag nog alltid minst ett med mig hem...men men...

o vitt porslin kan man heller aldrig få för mycket av...jag lovar!!!

Här skiner solen lite till o från men jag tror nog allt att jag ska dra på mig lite kläder o ut i blåsten ett tag..

Ha en härlig eftermiddag o kväll!!!


3 kommentarer:

Designe sa...

Jättefina fynd! Jag har faktiskt exakt de silverfaten som du har...båda storlekarna och gillar dom jättemycket! Gillar din blogg oxå! Mycket fint var det här! Återkommer snart igen! Kram :)

blomsterboden i skanör marie sa...

hej, bra fyndat, jag förstår dig precis, att du bara måste ha dessa vackra saker.

ha det gott!

karmkram Marie

Pilgården-Susanne sa...

Fina! Jag är likadan har perioder liksom, ibland är det silverfat o ibland kannor tex Fin blogg!
Kram Susanne