torsdag 28 juni 2012

Ännu en...




....Ja ännu en grej jag bara inte
 kunde lämna när jag sett den!!

Vi har länge pratat om att byta ut våra lite snirkliga pinnastolar runt matbordet till en lite mer kantig variant, problemet är att de mer kantiga som står ute i ladan är
i stort behov av färg (då de är gula med grönt mönster), vilket
inte blivit av utan vi har suttit på våra snirkliga sådana...

Så när jag sprang på denna skönheten var jag bara tvungen, eller hur??





O i en perfekt grågrön nyans....

Så nu har vi i allafall börjat o byta ut..tihi...



På bordet just nu, ljuva pelargoner
inköpta i GrisselfeltsSlotts Orangeri....



O i kökssoffan, gammalt örngott med spets o monogram, ljuvligt!!
Ett av förra sommarens fynd...


*
Dags att ta tag i dagen!!

O vet ni vad?!
Just nu längtar jag mer än någonsin tills det är dags att gå hem från jobbet igen,
för ikväll ska vi hämta hem något till gården
som jag är dunder förälskad i, Lovar att ni snart ska få se!!!

Frågan är bara, lyckas vi få hem det helt??


TorsdagsKramar
Elin

10 kommentarer:

Unknown sa...

Japp, den var du verkligen tvungen att haffa, så fin!

Ha en fin dag, Catta

Tinis vita hem sa...

Ljuvlig stol, passar perfekt med bordet och hörnhyllan! Skall bli roligt att se vad du hittat :)
kram Tini

Maria i Lilla villa vita sa...

Underbar stol Elin, i den allra vackraste färgen!

Lycka till med din "nyförälskelse!

Kram Maria

Johanna sa...

Jättefin stol och finfin färg:)

Vilka fina pelargoner, min sambo är superallergisk så jag har fått sluta med att ha pelargoner inne...

Ha en fin dag i solen,

Kram Johanna

Anonym sa...

I'm a new follower - love your wonderful blog!
~ Zuzu

Rosa i huset i vitt sa...

Ja den stolen var ju ett måste ...jättefin färg

Kram Rosa

Marie sa...

Underbar stol i en ljuvlig nyans!

Ha en trevlig helg Elin!
Kram Marie

mormorMärtas sa...

Spännande...
Stolen var riktigt fin! Gillar också gröna nyanser.
Kram Annika

Tinas bo sa...

Stolen är ju helt underbar!!
Passar perfekt både i form och färg..:)
Den skulle jag oxå ha tatt med hem.. :)
Låter spännande med den där saken till gården..

Kram Tina

an angel at my table sa...

Vacker färg på stolen!!!

Allt gott

Mari