måndag 25 juni 2012

Midsommarhelg...




...Ja så lägger vi ännu en regnig o blöt midsommarhelg bakom oss!!

 
Men med Dans, vackra blommor, god mat
 o ljuva skratt o minnen hade vi det ändå underbart!!


O vet ni vad?!
Vi åt sillunchen ute o vi dansade glatt
innan regnet sköljde över Norjeboke..
Det är lycka bara det, eller hur??



Min ljuva Vera, tillsammans med en vän..

 



Även idag öser regnet ner o vindarna viner o i morse
fick jag riktiga Höstkänslor när jag slog igen fönstret, huu...
Inte redan väll?? Vart tog sommaren vägen??

MåndagsKramar Elin

9 kommentarer:

Rosa i huset i vitt sa...

Samma väder här ...båst och regn +8 ..är det det som kallas den svenska sommaren?

Kram Rosa

hemma hos lilla mej sa...

Åååå vad söta tjejer.Här har varit underbart väder i midsommar.Men idag vräker det ner.Är det detta som kallas svensk sommar?Ha en fin dag.Kramar Rita ♥

Tinas bo sa...

Åååhh vilka fina små tjejer!!
Underbara bilder!! :))

Kram Tina

Johanna sa...

Hittade hit till dig! Fin blogg och så söta tjejer! Älskar bilden på dem när de går:)

Kram Johanna

Nicole Dorfmädchenglück sa...

what a lovely photo! Great!

Photo by Maria sa...

Så fina bilder på ljuvliga midsommarflickor..

Jag tror inte sommaren försvann utan jag tror att den inte kommit riktigt än, den lurar runt hörnet och visar sig snart =)

Kram Mia

Unknown sa...

Vilken underbar bild där de söta flickorna går på vägen :)

/Catta

Giovanna Briano sa...

Sono immagini dolcissime,molto belle.

Giovanna Briano sa...

Sono immagini dolcissime,molto belle.