onsdag 27 juni 2012

Vackra former...




...Ja bord med vackra former har jag otroligt svårt att bara
gå förbi...

Som den här skönheten, vilka ben alltså!!




O gå förbi utan att känna o klämma lite kunde jag bara inte
o inte kunde jag lämna det till någon annan heller...

Nej, utan att ha en aning om vart jag skulle ha det fick det ändå följa med hem...
O här står det nu..!!

Ljuvligt som få!! Galen som få!!


Ovan på en Rosenknoppspelargon ( som det kommer nya av till butiken idag ) i lerkruka,
Saltkar, inköpt på Vår Skånetripp o Speglen, att riktigt Tradera fynd!!




O den lilla Hvitpeppar burken inhandlad av ljuva P,
Även kannan o spillkummen underbordet är tradera fynd...
(jag tror jag är fast, ingen trängsel o otroligt bevämt i soffan o några klick..tihi..)


*

Håll tillgodo, fler underbara fynd i veckan, sitter just nu på ett av dem..
Kan ni gissa??


Kramar Elin

10 kommentarer:

Unknown sa...

Verkligen charmigt bord, fina bilder!
/Catta

Tinis vita hem sa...

Ljuvligt bord pyntat med fantastiskt fina fynd, såå charmigt :)
Ha en fin dag!
kram Tini

Johanna sa...

Underbart bord Elin! :) vissa saker går bara inte att låta bli att ta med hem! ;) kramar

hemma hos lilla mej sa...

Bara så himla fint bord.Ha en skön dag.Kramar Rita ♥

Sarina sa...

Lovely, absolutely lovely.I like the white geraniums very much.

Sarina

LOPPISLIV sa...

Hej söta Elin! Ohhh vilket bord, så fina ben och färgen...bedårande!! Förstår mycket väl att du var tvungen att ta hem denna..thihii jag hade nog gjort likadant. Och vad bra att lilla pepparburken kom till nytta :-))

Så himla charmig bild på midsommartöserna i förra inlägget, urgulligt!! Ha en fin onsdag!
Kramen Paula

Rosa i huset i vitt sa...

Jättesnyggt ...ett sånt kan man ju inte lämna ...det är helt rätt
Kram Rosa

Källeboda lantliv sa...

Vilket fint bord .. Förstår att du inte kunde motstå det .. Kram jeanette

Fröken C sa...

Så himla fint bord! Förstår att du inte kunde åka hem utan det;)Är oxå svag för bord.
Gamla spillkum är så ljuvliga.

Ha det fint!
Kram C

Tinas bo sa...

Superfina fynd!!
Bordet är bara såå charmigt!! :)

Kram Tina