onsdag 20 juni 2012

Trampar vidare...




...Ja här på Gården Trampar livet vidare o jag njuter mer än
någonsin av min lilla familj runt omkring mig..!!


Trampar ja, tänkt att vi trampat oss rakt in i Midsommarveckan, Redan?!
Men vart är Sommaren, är den redan färdig för i år
mån tro?!


Men rätt om värmen inte hittat hit får vi ju ändå
kalla det sommar, eller hur??
O Sommare, det betyder Loppis det, Eller ska vi kalla det himmelriket?!
Tihi...




Hyllan på vägen är ett av de nyaste Loppisfynden..
Behöver jag säga att jag älskar den?? O färgen sen då, Ljuvlig!!

Järnsängarna är ett av förra sommaren bästa Köp,
Fyndade på en arbetskamrats vind..Lycka!!


Tröjan kommer från Js släkt o förgyller sovrummet tillsammans
med Ljuva Schersmin

*
Något annat lika underbart med sommaren är ju alla dessa Ljuva Blommor,
o jag kalla det verkligen VardagsLyx att kunna plocka med sig ett fång in
 o njuta av i vas..!!


Nehe, Blommor O Midsommar var det ja,
 Dags att Jobba vidare!!


OnsdagsKramar Elin

11 kommentarer:

Le petit jardin sa...

Häftig säng, verkligen ett fynd :)

Kram
Kajsa

Millas hem sa...

Hej min söta vän! Har du nu varit och loppat igen?!=)) Den hyllan går inte av för hackor...Helt rätt!!!
Sängarna är bedårande och sovrummet andas lugn och sommar för hela slanten.

Hörs snart!

Kram C

Solvejfire sa...

kan godt forstå, du er glad for din nye hylde, den er også fin og har en sød farve.
god aften jeanett

Min lantliga dröm sa...

Ojoj, så mycket fina saker. Loppis ja, det ska man väl kunna hinna med, annars blir det ingen sommar :)

Ha det gott!
Kram Ulrika

mormorMärtas sa...

Oj vilken härlig sommarkänsla i sovrummet... så lugnt med grönt...
Det är den färgen jag kan tänka mej om man behöver någon annan färg än vitt.
Kram Annika

Alberte sa...

Jeg elsker det!

La Dolce Vita -Vardag när det är som bäst! sa...

Vilket härligt sovrum!
Hyllan är väldigt söt :)

Kram Caroline

Rosa i huset i vitt sa...

Vilka fina sängar ...härligt somrigt i ditt sovrum

Önskar dig en härlig Midsommar
Kram Rosa

LOPPISLIV sa...

Hej söta Elin! Ohhh den där gröna färgen i ditt sovrum i små accenter är bara för ljuvlig, ditt sovrum är så vackert rofylld. Den där lilla hyllan har jag för mig jag har sett hos antikaren innan...stämmer va?? :-)) Den är exakt samma modell som jag har i badrummet som jag loppade av Milla förra sommaren :-))Ha nu en toppenfin midsommarafton!!
Stor KRAM Paula

Maria sa...

Det där var verkligen ett av de finaste sovrummen jag sett. Lyckliga du!

Trevlig midsommar förresten! :)

STENLYCKA sa...

Önskar dig en riktigt skön midsommarafton,sov inte bort den långa ljusa natten!!
Ha det bästa
Stor Kram!
Raina