fredag 2 juli 2010

Helt underbart..


..Ja visst är väl sommaren underbar?!
Här hemma öppnar vi upp på alla håll, fönster o dörrar..
Alllt för att inne ska bli ute o tvärt om..

O oj vad jag är glad för att vi satt in så många altandörrar..
Man kommer in o ut på alla håll o alltid kan man hitta både sol o skugga någonstans..


O ännu bättre kommer det att bli när våran altan på baksidan är klar..
Då får vi än mer morgonsol o eftermiddags skugga..


O så ska vi inte tala om sommarkvällarna..Helt ljuvliga..
Igår kväll tände jag massor av ljus på "lillterrasen" här nere o drunknade in i min Lantliv

o helt plötsligt vart klockan över tio..
Helt underbart!!



Tre pallar med grejor att plocka upp på Jobbet idag, alltså dags att skynda på..
Så om ni har vägarna förbi Plantskolan i helgen så stanna o titta på allt nytt vet jag..
Jag jobbar hela helgen lång..

IbLaursen, Affari o Baroness är det som har dykt upp..O inte helt omöjligt att en pall från miljögården med kommer idag..Som Julafton...!!!

Hoppas att ni alla får en underbar helg!!!
O njut av solen för mig med..tihi...


13 kommentarer:

vadmalen sa...

Tycker givetvis som du att sommaren är underbar just nu.Låter härligt att få packa upp härliga saker på jobbet. Lycka till!
Kram Birgit

Photo by Maria sa...

Vi har med dörrar på alla håll här, underart.. Ett soldäck skall byggas på framsidan med så man får nytta av dörren och den sidan med, fast det blir inte i år..

Ha nu en bra "julafton" på jobbet.. Jag lär dyka upp men inte i helgen för jag jobbar med..

Kram Mia

Tulipa sa...

Hej!
Vad massa grejer ni får in fortfarande... Vi stänger ju för semester fyra veckor, om en vecka, med bara lite sporadiskt öppet om nån är där och grejar så det som inte är levererat nu får vänta eller strykas...nästa Formex är inte långt bort heller!! Men oj vad kul det är när grejerna väller in!!!

Nu ska vi ge oss iväg, simskoleavslutning först på programmet försöker också plita ner en inköpslista med mat..hoppas man inte glömmer hälften bara..*hihi*..
Tight med tiden imorgon... Men det ska nog gå! Både serveringen och kalas för över 20 pers på kvällen! *puh*

Härlig helg önskar jag dig!

Kraam mariette

Unknown sa...

Såå kul det verkar att jobba hos dig. Kan vi inte byta...
Visst är det härligt nu. I dag är jag ledig och kanske ska jag och tjejerna åka till grannkommunen och kika lite på rean:)
Härliga bilder du visar idag, såg en hängmatta skymta där bakom....
Ha en fin helg trots jobb, jag lovar att jag ska sola för dig också:)
Kram Anna

Anonym sa...

En hängmatta är något jag skulle vilja ha..

Underbart sommriga bilder från dig..

Ha en skön dag!

kram Mia

Anonym sa...

Jag säger bara härligt härligt!!! både med sommar och ljumma kvällar och att en massa varor kommer in, alltid lika trevligt!

Ha en skön helg fastän du nu jobbar :)

Kram Pernilla

Fröken Fräken sa...

Här har vi värme hela dagarna, men inte än om nätterna. Men jag vädrar ändå och har alla fönster öppna, jag vill också ha in hela sommaren!!

Norregård sa...

Hej!!
Vilka härliga sommarbilder från Dig!! Tur att du har ett sånt roligt jobb när du ska jobba hela helgen;o)

Kram Malin

Vintage House sa...

Ja det är verkligen så skönt..
sitter här med alla fönster och dörrar öppna och bara njuter..
Fina bilder och ha en skön helg
kram
sandra

Källeboda lantliv sa...

visst är det underbart med sommaren ...man vill vara ute hela tiden ...spännande med nya saker i affärren ...jag har inte varit hos dig på ett tag ..vi har fullt upp ..nu har den stora tjejen flyttat ...suck ! vi har hjälpt till .. men hon fyttar inte så långt ...tack och lov ...ha en bra söndag ...kram jeanette.kallebodalantliv

Marie sa...

Visst är det underbart ute just nu, sommar när den är som allra, allra bäst!!!! Härliga bilder Elin!

Ha en bra vecka!
Kram Marie

yanmaneee sa...

off white nike
cheap jordans
paul george shoes
giannis antetokounmpo shoes
curry 8
lebron shoes
yeezy
air jordan
jordan 1
nike off white

Unknown sa...

why not try these out replica bags from china Read More Here buy replica bags online Clicking Here replica bags from china