torsdag 29 juli 2010

innefixar dag...


..Ja utanför är det grått o regnet droppar från himlen..
En perfekt Mys o Innefixar dag..

Ljusen är tända, Norah Jones strömar ur högtalarna o vi fixar lite här, lite där njuter av att bara vara jag o Vera...

J kämpar dock på med Verandabygget..Oj vad nöjd jag kommer att bli..
Nya ideér ploppar upp efter hand både för han o mig o allt kommer säkert bara till att bli till det bättre hoppas jag..

Ibland förälskar jag mig i saker som jag inte alltid vet vart jag ska göra hän, jag ser ett andvändningsområde men inte en bra plats att förvara dem under tiden de inte andvänds..
För fast än att jag inte andvänder dem för stunden så vill jag ju kunna se dem...
Hm...
Idag kom dock en ideé till pass...

... Krokar sattes under hyllan o vips fick mina förälskelser en värdig plats i köket..

Underbart fina o slitna om ni frågar mig...



O ni har väl inte missat att ett nytt nummet av VAKRE HJEM har landat i Butikerna!?
Själv har jag bara hunnit bläddra igenom den snabbt men jag konstaterade att det fanns mycket inspiration att hämta..


Hm..Kanske kryper upp i soffan med den efter att jag dansat en sväng med Damsugaren...

Kramar



11 kommentarer:

Unknown sa...

Blev ju jättebra!
Visst blir man glad när man får sina snilleblixtrar! Jag har sjunkit in i tidningen nu på förmiddagen och mycket inspiriration fick jag....härlig hem där i.
Kram Anna

Unknown sa...

Så mycke fina saker..:)..Ha en riktig mysdag i soffan...Kram/Annelie

hemma hos lilla mej sa...

Vad mycket fina saker.Ha nu en riktigt mysig dag i soffan.Kram Rita ♥

Norregård sa...

Hej!!
Köpte tidningen igår, den är verkligen super denna gången!!
Kommer bli kanon med altanen;o) Ha det så skönt nu när du är ledig!

Kram Malin

Millas hem sa...

Jisses Amalia, säger jag bara ett sånt nummer!

Maries hem var ju med, har ju iofs sett det massaor av gånger tidigare och varit uppe och hälsat på henne pau reedit! =))

Loppisen hålls i Kopparemåla! I dina trakter ju!=))

Kram till dig

Ps; kanonbilder!! Ja, jag vet precis hur det känns när man faller pladask för någon pryl!Ds

kallebodalantliv sa...

Å ! ett tidningstips...tack för det ..ska ta en titt i tidningen som du rekomenderade då ...vad fint du gjort det i köket då ..dina gamla soppslevar var ju så charmiga ..fiffigt upphängningssätt..kram jeanette.kallebodalantliv

Vita huset 28 sa...

Åh så fint de blev, där gjorde de sig ju riktigt bra :)
Gillar också de slitna o nötta redskapen
Hoppas du satt i soffan o mös med tidningen igår
Kramar Camilla

Vita huset 28 sa...

Hej igen jo butiken ligger i västmanland närmare bestämt Hallstahammar.
Den är verkligen supermysig och har massor av fina saker. En del saker är kanske lite dyra men överlag bra priser.
Är du i närheten kan jag rekomendera den
Kram Camilla

Anonym sa...

Kul att hitta hit1 Ja, regnet faller o lustigt .. har Norah Jones jag me här i köket. Mysigt!

Kram/Mira

Unknown sa...

Missar aldrig ett nummer! Bästa inspirationstidningen som finns.
Vilket härligt hem du har, jag som är ny som bloggare har ju en massa underbara bloggar jag kan kika igenom nu och njuta av, härligt!
Kram Catta

Huset på kullen sa...

Det blev jättefint. Har det kommit en nytt nummer av Vakre, då måste jag köpa den i morgon.

Ha det bra/Linda