onsdag 14 juli 2010

Värme, värme o värme...


..Ja Värme..
Det har vi verkligen i sverige just nu..
Här hemma njuter vi samtidigt som det ibland kan vara lite jobbigt..
Men idag känns luften betydligt friskare..Skönt!!

Igår hade jag min lediga dag o han med en massor..
Klippte häcken o rensade bort allt ogräs, inhandlade olja till trädäcket på framsidan o bad o mys...
Idag är det dock tillbaka till jobbet...

Men nu ser jag framemot en händelserik helg..!!!
Vänner ska gifta sig så Bröllop o allt där till står på schemat..
Dukning, blommor o fotografering...Så kul!!!
Tack underbaraste J&J för att vi får hjälpa till o vara delaktiga i er magiska dag!!

Nehe..dax att kila till Jobbet!!!
Lovar att försöka kika in en gång till innan helgen...

7 kommentarer:

Sussi sa...

Åh vad härligt....bröllop! Finns det något mer romantiskt? Och så underbart att få vara med och delta i hela härligheten...
Lycka till med fixandet!

Kram
Sussi

Inspiration i vitt sa...

alltid så fina sommar och blomsterbilder hos dig. Kram/Ingela.

Änglarnas hus sa...

Hallojsan!

Vad mysigt med sommarbröllop..och att du får vara mer delaktig är ju en bonus!!

hoppas att ni får ett riktigt fint sommarväder!!

kramis Sanne

Anonym sa...

Så trevligt med bröllop....hoppas att det blir super underbart för alla inblandade.

Ha det gott
Kram Pernilla

Fröken Fräken sa...

Visst pustar man på här i sommarvärmen! Det skulle bli regn här idag, men det verkar ingen ha talat om för vädret! ;-D Fast nu börjar det väl att regna i eftermiddag bara för att jag skrev såhär...
Ha en mysig bröllopshelg!

Källeboda lantliv sa...

HÄRLIGT MED LAVENDEL ...tråkigt att man får lite höstvibbar bara ..jag var i butiken häromdan ...såg inte dig , köpte också lavendel ....kunde inte låta bli...du kan väl säga till när ni får stockrosor ..vita , röda eller rosa ...fanns bara svarta häromdan ...hoppas ni haft en trevlig helg med bröllop , det är så kul ...ha det bra ..vi hörs .kram jeanette.kallebodalantliv

LOPPISLIV sa...

Hoppas helgen gått bra, trevligt med bröllop. Själv håller vi på med trädgårdsförändringar för fullt så jag måste komma inom någon dag och handla lite grönt :-)) Imorgon börjar min semester, ska bli underbart med lite längre ledighet. Ha det gott. Kram Paula