fredag 26 mars 2010

Fredag än en gång...


..Ja så var det fredag igen..
Som jag sagt innan så är fredagar min absoluta favorit dag...tihi..
Fredagsstämning är underbart!!

Rosor, rosor o rosor...Underbart!!
Här en Ros i kruka tillsammans med tre små korta rosor i udda små vasen..
Man tar vad man har...
En glasskål, en kopp o en liten mjölkkanna...


O vet ni vad?! Det ser ut som att solen ska skina på oss idag med!!
En underbar fredag!!

Hoppas att ni alla får en toppen helg..

Här står det mycket på schemat (som vanligt)..
Imon blir det en rikitgt tjejfestkväll för mig..Ska bli så otroligt roligt..Blir nog mindre roligt på söndag bara..hm..Men då väntar kalas.. Så jag har minsan inte tid o må dåligt..!!

Varma Kramar till er alla!!!

13 kommentarer:

Vintage House sa...

Vad roligt med en tjejkväll:) och vackra rosor...
önskar dig en underbar helg och ha det så himla roligt..
kram i massor
sandra

hemma hos lilla mej sa...

Gomorron!!!Bara så himla fint och underbart med rosor.Vad skoj med tjejkväll .Mysigt.Hoppas att ni få en kanonkväll.Önskar dej en härlig och mysig helg.Vårkram Rita♥

by.hårenberg sa...

Hej!
Vilken underbar blog du har!
Här kommer jag snart att kika in igen!
Kramar //la petite perle

Dona blogg sa...

Glad jag blev för din hälsning!
Och här är det alltid inspirerande att kika in :)
Man tager vad man haver är en princip jag gillar!

Ha så kul i helgen!
KRAM KRAM

Hanna sa...

Vad fiiint!
Liknande glasburk som jag hittade på loppis... är din från Kosta oxå?
Samma smak har vi allt, plåtburkarna har jag med, haha :D

Ha en underbar helg!
Kram Hanna

Photo by Maria sa...

Ha så himla kul på tjejkvällen nu och ha en riktigt härlig helg..

Kram Mia

Unknown sa...

Hej och tack för dina gulliga ord. De värmde! Kul att blogga igen, har varit dålig att kommentera hos er andra. Har varit inne någon gång. Såg bland annat att du har kommit i gång med affären, måste vara roligt!!
Vad kul med en tjejfest! Hoppas att det blir lindrigt på söndagen:))
Ha så gott och trevlig helg!
Stora kramar från mig
Anna

Västbacken sa...

Trevlig helg!

Lotta

Cathrin sa...

Önskar dig en härlig helg! Har du väl förtjänat efter allt du haft att stå i den här veckan. Underbart kul med tjejkväll! Ha så trevligt!

Kram!
Cathrin

Jenny sa...

Åh, solen har lyst de senaste två veckorna här i Paris, men i dag när man är ledig är det såklart mulet... Men, men det är helg! :) Kanske ska jag gå till blommarknaden och köpa lite rosor, jag med?
TREVLIG HELG!

Anonym sa...

hoppas tjejkvällen var rolig! ;)
Vackra bilder du bjuder på!

KRam pernilla

Gårdsromantik sa...

Härligt med tjejkväll!

Kram Maud

[ c o y o t e ] sa...

Hej kära vän!
Hoppas du mått bra idag.. Men jag hoppas att ni hade det superkul igår.. Och idag med för den delen..

Härliga bilder du visar oss!

Kram Mia