fredag 19 mars 2010

oj oj oj...


..oj oj oj..
Här hemma har vi förstovit oss idag..
Hm..Trött efter en helt annorlunda vecka än vad vi är vana vid..
Men nu är vi snart på g!!

Där för kikar jag bara in en jätte snbbis o önskar er alla en fantastisk helg!!

Mina Pelargoner från källaren växer så det knakar i köksfönstret..

Kan nog vara dags för en om plantering snart..Lite ny jord kan nog göra susen..tihi...
Nu vill jag ha lite värme så att jag kan plocka fram de stora pelargonerna med..
Dom får inte plats i köksfönstret så de får ta plats i uterummet så fort våren är här på riktigt!!

Här hemma händer det mycket roligt i helgen..
Ikväll blir det ett litet öppethus i nya "butiken" för grannarna runt om kring..
Så idag blir det massor av piff..Kul!!
O imon efter middag kalas..
Grattis Farmor några dagar i efterhand!!

Hoppas att ni andra hinner med mycket mys o mycket roligheter!!

Varma Kramar

19 kommentarer:

emilias gömmor... sa...

Så mycket kan du väl inte försovit dig fröken knopp, när du tom hinner göra ett inlägg( hihi)

Kram Mimmi

hemma hos lilla mej sa...

Hoppas att dagen blir mysig och härlig .Vårkram Rita ♥

[ c o y o t e ] sa...

Hej! Ha en riktigt skön avslappnad helg!!

Kram Mia

White cotton grass sa...

Kikar in och önskar dig en mysig helg!

kram
helena

Marie sa...

Hej Elin!

För det första måste jag säga Grattis på födelsedagen i efterskott, har varit helt off bloggläsning ett tag nu. Hoppas att du får en bra dag (trots försovning) och en riktigt mysig helg, låter som du har mycket kul på gång!

Kram Marie

Millas hem sa...

"Öppet hus" säger du!=)
Spännande! När är vi andra välkomna? =)

Kramis

Anonym sa...

åååå vad jag längtar tills butiken öppna! Men är det öppet hus för alla kyrkhultare? eller bara en del?! ha en trevlig helg! KRAM!

Norregård sa...

Hej!!
Lycka till i helgen med öppet hus!! Vad kul;o)

Kram Kram Malin

Hanna sa...

Kul med öppet hus! Hoppas på bilder från butiken snart :)

Ha en skön helg!
Kram Hanna

Photo by Maria sa...

Åhhh.. Då är det nära nu till vi andra får komma och kika :-) Tycker det skall bli spännande..

Hoppas nu inte er översovning gjort dagen jobbig..

Ha en bra fredag..

Kram Mia

Cathrin sa...

Låter som en spännande helg!
Kram och lycka till!
Cathrin

Vita rosor och förgätmigej sa...

Vad snyggt det var med tidningspapper runt blomkrukan! Den idén snor jag nog direkt... *blink* Du får sno någon av mig om du vill. Måste kolla efter vaktelägg i morgon. Tycker de är så söta men jag orkar inte skaffa vaktlar bara för den saken *haha*. Det räcker med fem höns lixom...
Kram/ Anna

vadmalen sa...

Vad fint du har gjort med pelargonen i fönstret. Det ska jag ta efter.
Lycka till på nya jobbet.
Kram
Birgit

emilias gömmor... sa...

Haha, ja då är jag inte ensam om att vara galen!

blomsterboden i skanör marie sa...

Spännande med öppethus, är sååå spänd hur det ser ut, kommer det bilder snart????

mysig helg på dig!!!

Kramkram Marie

idémakeriet sa...

Härligt med så mycket roliga saker på gång i helgen.
Njut av allt du ska göra.
Varm kram Gerda

Änglarnas hus sa...

Hallojsan!
ja nu har äääntligen pellisarna fått komma in..Våren var här idag!

Ha en fortsatt bra helg!
Kramis Sanne..

kallebodalantliv sa...

Det var ju lite nice att sätta papper runt pelargonian...så du öppnar butiken i dag ? när får vi vanliga människor komma då ? lycka till nu ! kram jeanette

Tessie sa...

Det är inte kul när man försover sig.
Din pelargon ser ut att vara i prima form, mer än vad man kan säga om mina!

Kram Torparfrun