måndag 8 mars 2010

underbar vinst...


..Denna måndag har bara schishat förbi i en otrolig fart..
O Helgen likaså..
Fastän vi har hunnit mycket...Vi har börjat på o byta fönster i vårat ute rum..
Vilket ska leda till att det håller värmen bättre o att vi ska kunna andvända det än mer..Lycklig!!

Så igår blev det en korvgrillningsluch ute hos grabbarna o jag o Vera plockade bort granar o granris..
Mycket var dock fast fruset än men granet runt räcke mm åkte bort...
O jag Vårsopade trappen.. Hm...
Det skulle sitta fint med ett helt gäng Penseer o mysig heter där nu..men men...
Snart så..:)


Idag har vi varit o lekt, fikat o myst hos våra goaste vänner..
Tack snälla ni för en härlig dag!!

Tror ni att jag blev lycklig när denna underbara skylt låg i brevlådan i fredags?!
Jag har vunnit den inne hos Goa Hanna Med bloggen
http://hannashantverk.blogspot.com

Tack Snälla du!!
Den hänger nu så fint på min lilla hylla i hallen..
Som för visso även den är ny..tihi...


Nehe nu väntar resten av familjen på mat.. Dax
att panera torskfilén...
Varma Kramar till er alla!!

14 kommentarer:

Fröken Fräken sa...

Ja, finns det något som passerar snabbare än helgen?! Här passade jag på att skotta bort en massa snö från balkongen i helgen, och idag när det varit plusgrader var det alldeles bart på balkonggolvet! Sällan har man varit så glad över att se betong.. ;-D

Monica, blogg Betongkrukan sa...

Hej,
det är så kul att vinna någon en utlottning - har haft lite tur men nu var det länge sedan! Hmmm borde vara min tur,,**fniss..

Jag längtar också efter Penséerna.. skall på Trädgårdsmässa i veckan, kanske kanske finns det där...

Ha en fin vecka

Lauras gård sa...

Grattis till vinsten! Jätte söt skylt. Visst är det roligt att vinna tävlingar!

Kul att dina svärföräldrar har alpackor. Många har ju aldrig sett djuren och vet inte vad det är för djur. Bor de också neråt landet? Det finns ju många uppfödare i skåne. 14 djur är mycket. Jag var glad i helgen att vi inte hade fler då vi klippte klorna. Men det är ju en vanesak. På sikt kanske det blir fler... Kram Stina

LOPPISLIV sa...

Grattis till vinsten, så fin och nya hyllan också, så fint du har pyntat. Ja visst går tiden med en rasande fart, särskilt helgerna då man är lat och ledig :-)
Kram Paula

Huset utanför stan sa...

Vilken fin hylla! Och grattis till vinsten!

Vad kul att byta fönster! Vad blir det för några? Hoppas på att få se sedan när det blir klart;-)

Härligt att vara ute i trädgården! Hoppas att solen smälter snön snabbt snabbt! längtar så efter att komma igång med en liten köksträdgård!

Sköt om dig! Kram

Hus nr.14 sa...

Grattis till vinsten, man blir så glad!
och visst längtar man till att fylla krukorna med blommor!
Marielle

Vintage House sa...

hej,
ja helgerna bara går så snabbt.
idag har varit en underbar dag:)
underbar skylt.
kram
sandra

Photo by Maria sa...

Grattis till fina vinsten..
Ni pysslar och donar mycket hemma hos er både inne och ute och det blir så fint..

Ha nu en lika bra tisdag som denna måndag..

Kram Mia

Vita rosor och förgätmigej sa...

Vilken vinst! Jag har minsann oxå vunnit idag... *hihi* jag är såååå glad så jag måste berätta det för alla! Superfin hylla du har i hallen. Inte bara fin utan praktisk oxå kan jag tänka mig.
Kram/ Anna

Jenny sa...

Grattis till vinsten, vilken fin skylt!! Gillar din nya hylla oxå:)

Kram Jenny

Huset vid ån sa...

Ett stort Grattis till vinsten, vilken fin blogg du har! Ska kika mera....Önskar dig en fortsatt bra vecka! kram Therese

Unknown sa...

Åhh, var det du som vann den fina skylten, grattis förresten.
Ni verkar ha haft en alldeles förrträflig helg.
Ha det så bra.
Camilla

Hanna sa...

Vad fint du har gjort!
Den passade bra där :)

Skönt att få lite varmare i uterummet! Skulle vi behöva oxå :(

Ha d gott!
Kram Hanna

Anonym sa...

Tack själva för att ni kom, jättemysigt.
kram Sara och Alice