måndag 15 mars 2010

ny vecka, nya utmaningar....


..Ja vecka ska verkligen bjuda på nya utmaningar..
Idag börjar jag ju på mitt nya jobb..tihi...

Är både jätte glad men också väldigt nervös...
Oj oj oj Hur ska detta gå??
Mycket ansvar vilandes på mina axlar..
Men vad roligt det ska bli!!!


Här hemma städades o grejades det för fullt igår o vilken härlig kväll vi fick..

Tack Alla för de jätte fina paketen!!
Ja jag fick verkligen så mycket fint...

Bla en ny Kamera!!! lyckliga jag...
Jag la till lite pengar själv för att det skulle räcka...tihi...

Kläder, Ljuvliga Påslakan, ett underbart plåtskåp, presentkort o en del annat...




Så här ser det numera ut på ett av månborden...
De underbara karaffaerna kommer från Js Farfar..
Pallen från Js morfar o resten är loppisfynd..
Ser ni de underbara gardinstängerna i hörnet??
Dem hittade Js Mamma i en av sina gömmor..Så underbara.. Dock för korta för mina fönster....
Men fina som prydnad tycker jag...

Nehe nu måste jag göra mig klar för första dagen på jobbet!!!

Hoppas att ni alla får en härlig start på veckan!!

25 kommentarer:

Vita rosor och förgätmigej sa...

Vad härligt att du fick en mysig födelsedag! Huuuur fint som helst på ditt lilla månbord. Åååååå... Du kommer att fixa det nya jobbet hur lätt som helst! Vad roligt för dig.
Kram/ Anna

Millas hem sa...

Hoppas att du får en mysig och bra start på det nya jobbet!
Ja, gardinstängerna är verkligen charmiga!

Kram Camilla

Västbacken sa...

Grattis i efterskott!

Lotta

Vintage sa...

Hoppas att det blir bra på ditt nya jobb! Underbara bilder du visar...Kram Susanne

Anonym sa...

Jag måste ju säga grattis så här ett par dager efteråt, kul med kalas och mycket fina presenter...men vad roligt at du börjar på ett nytt jobb vad är det för något du jobbar med, för du är väl florist?

Lycka till i dag och kram Pernilla

Vintage House sa...

Lycka till idag:)
underbar bilder och härliga gardinstänger...
kram
sandra

Ljuva Drömmar sa...

Grattis! Lite i efterskott men ändå hjärtligt!

Vad roligt med en ny kamera. Visst är det kul att fylla år, iaf oftast...

Så fint du har det på bordet och stängerna passar bra i hörnet.

Vad roligt med ett nytt jobb, lycka till!
Kram Maria

Marie Louise sa...

Grattis i efterskott! Mycket fint du dekorerar med! Kram Marie

Cathrin sa...

Hoppas du får en riktigt fin första jobbdag!!! Känner rikigt hur min pysselglädje vaknar när jag ser dina bilder. Det är sån härlig känsla i dem!

Kram

nytt och gammalt sa...

Åh grattis i efterskott! Och lycka till på det nya jobbet! Spännande! Men det känns alltid lite pirrigt, men det kommer säkert gå bra. Ha det så bra! kramar

Photo by Maria sa...

Maxi har tur som får dig till sin blomhörna :-) Det kommer att gå hur bra som helst idag..

Ha nu en riktigt bra dag..

Kram Mia

Hannis sa...

Du kommer att fixa det galant!

Vilket fint arrangemang med karafferna och pallen!

Vilka presenter du fått.
Härligt!

Kram Hannis

Anonym sa...

grattis i efterskott!!!
Härligt med så många fina paket!

Kram pernilla

Hanna sa...

Vad fint du har gjort!
Grattis i efterskott på födelsedagen!
Och grattis till nya jobbet :)
Kamera, vad kul! Precis vad jag önskar mig oxå :P
Vad fick du för en?

En fråga om dina jutesäckar... Har du tvättat dom? I maskin alltså, hur varmt isåfall? Jag har fått ett par såna, skulle vilja få ren dom innan jag gör nåt med dom...

Ha d gott!
Kram Hanna

Anonym sa...

Jag hoppas att din dag gick bra på nya jobbet, roligt att ha ett sånt stort ansvar och vad roligt med nya butiken...
Nää min butik är euroflorist ansluten och funkar kanon bra :)

Kram Pernilla

Stina sa...

Så fint du har det där. Hoppas att det gick bra idag.:-) Kram Stina

Änglarnas hus sa...

Hallojsan solstråle :)!!

Jag hoppas att din första dag på jobbet blev riktigt bra!!
Åå har du fått en ny kamera:)..det är något jag önskar mig också!

Ha det bra i veckan!
Kramis Sanne..

nytt och gammalt sa...

Hej igen!
Tyvärr så finns inte denna tidningen att få tag på i Sverige, tror jag. Den är ju norsk...Men vi ska vara med i svenska Hus och Hem nu i sommar så då kan man köpa! kram

nytt och gammalt sa...

Hej igen!
Tyvärr så finns inte denna tidningen att få tag på i Sverige, tror jag. Den är ju norsk...Men vi ska vara med i svenska Hus och Hem nu i sommar så då kan man köpa! kram

Västbacken sa...

Kudden kostar 369:- + frakt. Duninnerkudde ingår.

Ha en bra dag!

Lotta

Designe sa...

Åh va mycket fina gamla saker! Ha en bra dag! Kram :)

White cotton grass sa...

Hoppas första dagen på nya jobbet gick bra! :)

kram
helena

White cotton grass sa...

Hoppas första dagen på nya jobbet gick bra! :)

kram
helena

kallebodalantliv sa...

Önskar dig lycka till på ditt nya jobb !spännande ..härliga grelej som du fått ärva då ...hoppas du hade en trevlig födelsedag ..ha det gott ! kram jeanette

[ c o y o t e ] sa...

Nämen Grattis kära du!!Vilka fina presenter du fått.. en kamera.. wow! Hoppas din dag på jobbet blev lyckad nu..

Kram Mia