tisdag 9 mars 2010

ljus..


... Ja ljuset har återvänt...
Helt underbart!!

Dagarna blir hela tiden längre o man orkar o hinner så mycket mer..
Känner ni likadant??

O sen att solen också skiner gör ju inte saken sämre..Jag bara njuter!!
Min J har verkligen fått energi någonstans ifrån..
Klockan är snart Åtta på kvällen o han är fortfarande ute o snickrar..
Det blir en underbar spaljé under hela vårat utedäck..
Vilken tur att jag har en som han..!!

Ägg från Sia, ljuslycktor Madame stolz o resten loppisfynd...

Tisdag kväll o idag blir det till att krypa i säng tidigt..

För imon åker jag till Danmark!!!!!!
Hurra!!
Mässa står på schemat!!

Så jag önskar er en härlig onsdag imon o jag hoppas att vi får ännu en dag med solsken!!
Varma Kramar

24 kommentarer:

Vintage House sa...

Roligt med mässa och danmark dessutom.
Underbart med en man som har sådan energi. Vi har tyvärr stannat av i våra projekt för min man har pajat sitt knä:(
Ha en underbar dag imorgon
kram
sandra

Cathrin sa...

Spännande med mässa! Hoppas du får riktigt roligt och återvänder med ännu mer energi och inspiration.

Det måste vara något med ljuset nu eller bara vårkänslor för min man håller just nu på förfullt och grejar med våra nya hissgardiner i köket. Härligt med händiga män!!!;)

Ha en riktigt fin dag i morgon!
Kram
Cathrin

blomsterboden i skanör marie sa...

Vad är det för mässa???? har jag missat nåt????
Fint mysfat du gjort;=)

Kramkram Marie

Marie sa...

Åh, jag vill också åka till Danmark och möta våren!!! Hoppas du får en jättehärlig dag med en massa inspiration Elin!

Kram Kram
Marie

Spirande grönt - sa...

Visst är det härligt att man kan vara ute och pyssla lite längre på kvällarna nu. Det känns vårigt:)

Rebecca

Tulipa sa...

Ha det nu riktigt trevligt i Danmark och glöm inte att rapportera när du kommer hem igen!

Kram Mariette

Unknown sa...

Önskar dig en super rolig tid på mässan. Visst är det härligt med ljuset - när solen kikar fram óch värmer.

allt gott till dig
kram Catthie

House number 15 sa...

Det är så skönt att det är ljusare längre man blir faktiskt piggare.

Roligt att få åka till Danmark. Danskar kan inredning, så visa inte nu en massa bilder där ifrån;) Man blir säkert helt köpgalen eller får villhasjukan...

Ha det bra o kram/C

Änglarnas hus sa...

Å så mysigt!..där är väl allt i vårskrud redan?
Ha det så trevligt!
Kram Sanne..

emilias gömmor... sa...

Kul med Danmark! Vi som har så nära dit är där nästan mindre än alla andra som bor långt bort. Kan väl vara för att man inte behöver göra någon planering.
Kul att mannen har en sån energi, så får de se resultatet snabbare!

Kram Mimmi

Anonym sa...

Hoppas du får det riktigt härligt i Danmark....önskar att jag någon gång kom mig dit :)

Så fint du visar, passar så bra ihop med varann alltihop

Kram Pernilla

gamla skolan sa...

Ja , visst är det underbart att ljuset börjar återvända ! Ha en trevlig tripp till Danmark ! Kramar Susanne / den gamla skolan ♥

[ c o y o t e ] sa...

Hej!

Vaad det låter underbart med en tur till Danmark!
Hoppas du får en härlig dag där!

Kram på dig!
Mia

Norregård sa...

Hoppas du har det heeeeeeeeeeeelt underbart i vårt grannland!!!!
Kan tänka mig hur mycket det ska klia i fingrarna på Dig.....


Kram Kram Malin

Tessie sa...

Låter spännande med mässa i Danmark, hoppas att vi får läsa mer om det sen.

Visst är det tur att det finns män som är händiga och villiga! *s*

Kram Torparfrun

Dona blogg sa...

Ännu mer Danmark och mässa - lyckost :)))

Händig man är inte fel... Har också en men han har minsann fått ryggskott :(

Kram till dig!
/Pernilla

Fröken Fräken sa...

Så roligt med en Danmarksresa! Det skulle sitta bra för mig med, det låter ju som om våren ha hunnit bra mycket längre där än här.
Härligt med ljuset, det håller jag med om :-)

Maria i Lilla villa vita sa...

Jag önskar dig en skön tripp till grannlandet. Min butik kommer att börja som nätbutik, vi får se vart stegen bär sedan...
Kram Maria

Maria i Lilla villa vita sa...

Jag önskar dig en skön tripp till grannlandet. Min butik kommer att börja som nätbutik, vi får se vart stegen bär sedan...
Kram Maria

Vita rosor och förgätmigej sa...

Tänk, den som ändå hade en sån gubbe... Min man sover i soffan vid den tiden men jag hoppas att han får lite inspiration han med snart igen... Det är ju våååår i luften! Superfia ägg... inte utan att man blir lite sugen...
Kram/ Anna

Hannis sa...

Visst är det underbart med ljuset!
Solen skiner på morgonen...
Bara passa på att njuta=))

Hoppas att du har/har haft det bra på mässan.
Kram Hannis

LOPPISLIV sa...

Supersöta påskägg med blommor på du har där på bilden, Ja solen ger massor av energi, och det behöver man nu efter denna dryga vinter som förhoppningsvis nu lider mot sitt slut.


Mässa i danmark låter ju som en rolig tripp, ha det så dejligt :-)
Kram kram Paula

Unknown sa...

Vad kul med en mässa i danmark, blir en liten kortsemester alltså.
Det låter så himla skönt, blir allt lite avundsjuk.
Hoppas det blev lyckat.
Camilla

Karin Lindström sa...

Så roligt med mässan, jag blir riktigt avundsjuk. Hoppas ni får en jättetrevlig resa och lyckad "shopping".

Kram Karin