torsdag 30 december 2010

Ännu ett år har gått....


...Ja ännu ett år ligger oss snart i ryggen...
O ett helt nytt orört framför oss, ett med mängder
av ideer, möjligheter o massor av skoj...

Jag känner på mig att 2011 kommer att bli ett kanon år...
För visst blir det vad man gör det till?!

Idag låter jag bilderna tala för sig själva, ett år i bilder...












Jag hoppas att ni alla får ett bar slut på 2010
o en underbar start på 2011...

O ni, var försiktiga med de där raketerna...!!!

Varma Nyårskramar...

22 kommentarer:

Liza sa...

Såå fina bilder, längtar till våren nu!

Gott Nytt År!!

Kram Liza

Zinkhjärtat ♥ sa...

Oj, så fina bilder du visar idag! Helt ljuvliga:)
Stor Kram Annelie ♥

Hulda sa...

Takk for fantastisk inspirasjon! Bildene dine gir meg så mye. Vakker kavalkade du gir oss i dag. :) Godt nytt år!

Ellinor sa...

Vilken helt ljuvlig bildkavalkad! Som godis för ögonen!
Gott nytt till dig!
Ellinor

LOPPISLIV sa...

Underbara bilder Elin, får mig att längta till våren. Idag har vi slängt ut granen, den barrade så hemskt så vi stod inte ut längre, lite sorgligt men ändå skönt, till helgen ska resten av julen städas ut, det är så härligt, man liksom städar ut det gamla för att ge plats för allt det nya som komma ska :-)) GOTT NYTT ÅR Elin och tack för all inspiration du ger. Kram Paula

Monica, Blogg Betongkrukan sa...

Hej,
Så många fina och inspirerande bilder... som får mig att längta till våren och sommaren!!

jag hoppas också att 2011 blir kanon.

Gott Nytt År, kram Monica

Källeboda lantliv sa...

jättehärliga bilder du visar ..tänk vad mycket fint du gjort ..var stolt ! vill passa på att önska dig ett gott nytt år ...kram jeanette.kallebodalantliv

No.7 sa...

Vilka ljuvliga bilder du visar oss!!!
Här åker nog Julen snart oxå...
nu vill jag ha VÅR.. Ett riktigt Gott nytt år vill jag önska dig Kram Therese

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej på dig!
Vad fi´n blog jag hittade till!
Hoppas att det inte gör nått om jag sätter upp dig på min bloglista!
Så mycket fint och vackert hem har ni !
Jag återkommer nästa år!
Gott Nytt År 2011!
Kram

Drömmen om Villa Grönskog sa...

Hej !
Åh,så vackra bilder du bjuder på.
Vill önska dej ett riktigt gott nytt år.
Och visst blir det vad man gör det till,tror absolut att det blir ett kanonår.
Allt gott önskar jag dej inför det nya året.
Kram Anette

Vintage House sa...

Hej
Härlig krönika och vackra bilder.
Tittar oxå in för att önska dig ett riktigt GOTT NYTT ÅR!
kram
sandra

Änglarnas hus sa...

Underbar bildkavalkad! Inspirerande bilder..som vanligt ;) !

Ha nu ett riktigt gott slut på året
och Ett Gott Nytt År!!

Kramis Sanne!! <3

Unknown sa...

I wish you the best new year you can get and that all your dreams come true!

Love hugs

Tine

Anonym sa...

Vilka härliga bilder du visar och vilken inspiration du gett under året!! Gott Nytt År! / Helene

Marie sa...

Underbart vackra bilder Elin! Tack för all inspiration du har gett mig under året. Ser fram emot ett nytt härligt bloggår tillsammans med dig.

Gott Nytt År!
Kramar Marie

Design elise sa...

Detsamma önskar jag dig! Vi ses i bloggvärlden! Många kramar Elise

Tulipa sa...

Så många härliga och vackra blomsterbilder!

Visst blir det vad man gör det till...

God fortsättning till dig!

All lycka och välgång!

Kraam Mariette

Färjtorp sa...

Underbara bilder!!!

fialka012 sa...

Krásné...

Johanna sa...

Vilka underbara bilder! Fantastiska att se på och de ger mig inspiration nu när det skall in nytt efter julen är bortstädad:)

Hälsningar Johanna

abdullah-blogs sa...

This is such a nice addition thanks!!!
غلا الروح
شات صوتي
سعودي كول
شات صوتي
انحراف كام
عرب كول
بنت ابوي الصوتي
شات صوتي
شات صوتي
شات الغلا
شات مغربي
سعودي كولز
سعودي كام الصوتي
عذاب كول

Mobile app development company sa...

Nice Post. Thanks for sharing the helpful article. I would like to share the information about a company. Welcome to the leading Hybrid App Development Company in Maharashtra, India, where innovation converges with excellence! We stand as your trusted partner in crafting cutting-edge hybrid mobile applications that seamlessly harness the potential of both native and web technologies, resulting in exceptional user experiences.