onsdag 29 december 2010

Inte många dagar kvar...



...Nej, 2010 börjar närma sig sitt slut...
Huu, satt igår kväll o försökte resumera vad som hänt detta året...


Oj, det hinner hända mycket på ett år...
O som det ser ut så kommer 2011 bli ett än mer händelserikt år för oss...
Underbart!!!


Eftersom att inte tiden i dagsljus räckt till riktigt räckt till på sistone
bjuder jag idag på lite "skåpmat"...

Huu..Tänk när snön har försvunnit så här pass mycket o man ser marken igen...
I år känns det väldigt långt borta...eller vad säger ni??

O pyttor, älskade pyttor....


Hm, vägar jag skriva detta tro?!

Men här hemma börjar jag tröttna på Julen..Hm...
Några barrande vänner har fått åka ut men i helgen åker nog resten också bort...

Nu vill jag ha vår!!!!

Varma OnsdagsKramar...

15 kommentarer:

Det vita dårhuset sa...

Du, här åkte julen på juldagen ;) Man tar fram den så tidigt så när julafton är över är även julen det för mig.....
Ha det gott!

Unknown sa...

Spring comes into your decoration! Wonderful - Christmas time is great, but the time from spring to autumn I love more ;)

Hugs

Tine

Vita huset 28 sa...

Ja här hemma är det bara gran o stjärnor i fönstrena kvar o de ryker i helgen också. Ja vill också ha vååååår nuuuu :)

Ha en skön onsdag
Kram Camilla

Hulda sa...

Våren kommer tidsnok. Her vil vi beholde julen fortsatt. :) Så vakkert med det gamle vinduet, de hvite blomstene og lysene. Gode bilder!

Photo by Maria sa...

Än så länge har jag inte tröttnat på mina julsaker men tomtarna får snart flytta upp på vinden igen men stakar, stjärnor och granen får vara kvar till Knut.. :-)

Ha nu fina sista dagen på detta härliga år, nu blickar vi mot ett nytt härligt år..

Kram Mia

Vit dröm sa...

Julen är kvar hemma hos oss men jag börjar tröttna jag med... Nu vill jag ha vår! ;)
Knäpp man är, först längtar man till julen, sen åker den ut fortare än kvickt...
Kram Anna

Hanna sa...

Hahaha! Ja, jag törs inte börja tänka på våren ens... här i norr kommer den så sent :(
Så sluta nu ;)
Underbart 'skåpmat' bjuder du på iallafall!

Önskar dig ett gott nytt 2011, om vi inte 'hörs' före!
Kram Hanna

Ewa`s Galleri sa...

Våren kommer var så säker,men om inte vintern fanns hade vi ingen vår att se fram emot
Jag har också tröttnat på julsaker och börjar plocka bort så smått
Ha en bra dag

Sussi sa...

Ingen dålig skåpmat du bjuder på!
Och visst får man skriva att man är trött på julen....det gjorde jag också! Men det behöver ju inte bli sommar på direkten....en härlig vårvinter är inte så dåligt det heller!
Kram
Sussi

"M" sa...

Vilka sköna bilder.....längtar åxå efter våren

LOPPISLIV sa...

Till helgen åker mitt julpynt ut, nyårsdagen brukar jag ha fått nog :-)) skulle nog gärna börjat redan idag men jag försöker hålla mig några dagar till :-)) Visst är det konstigt vad fort man tröttnar. Ha nu en fin nyårsvecka. Kram Paula

Anonym sa...

Hej min vän!
Tack för det fina julkortet, ljuvligt..
Gott nytt år om vi inte hörs innan.
Kram Sara och Alice

Zinkhjärtat ♥ sa...

Hej!
Min jul åkte ut i måndags! Det känns så bra:)
Ljuvlig bild på de vita blommorna! Är det de du kallar pyttor?
Stor Kram Annelie ♥

Unknown sa...

Hej!
Jag vill ha vår jag med!!
Fast vi har två vintermånader kvar.....

Du är en riktig fröken knopp, jag tror minsann det var blommor på varje kort:) Superfina.

Önskar dig ett Gott nytt år!
Kram Anna

Mobile app development company sa...

Nice Post. Thanks for sharing the helpful article. I would like to share the information about a company. Welcome to the leading Hybrid App Development Company in Maharashtra, India, where innovation converges with excellence! We stand as your trusted partner in crafting cutting-edge hybrid mobile applications that seamlessly harness the potential of both native and web technologies, resulting in exceptional user experiences.