onsdag 15 december 2010

Huu, kan någon stanna tiden för ett slag??



Ja, finns det någon som kan stanna tiden för ett slag??

På Jobbet rullar allt på i ett rasande tempo...
O hemma händer det massor av grejor..Men visst är det roliga grejor både och men vissa dagar vet jag knappt om ja ska skratta eller gråtta...
Idag är en sådan dag...!!

Visst är det underbart när folk köper blommor av en o man ser att de lämnar en med ett leende med läpparna men jag önskar bara att jag hann så mycket mer...

O allt som händer hemma kan jag inte berätta om än, men så fort allt är klart så lovar jag o avslöja Allt!!

Huu, ja...Tänk om någon bara kunde stanna tiden ett tag så att jag han komma ifatt o att jag framför allt han o fatta....




Just nu sitter jag o vilar ögonen på det här hållet...

Lovade ju att visa fler bilder på det senaste
nytillskottet i möbelväg...O vet ni vad?!

Den verkar trivas riktigt bra här i FrökenKnopp huset...







Ibland går allting bara för fort...
Barnen blir stora o hyacinterna slår ut, alldeles för fort!!!
När ska man hinna med??

Onsdags funderingar från mej...

11 kommentarer:

Vit dröm sa...

Håller med dig om att tiden bara svischar förbi... vet inte heller var den tar vägen men försök njut lita av den här tiden och inte bara stressa runt! ♥
♥Många kramar från mig♥

Unknown sa...

Försök stanna upp och njut lite. Men visst är det så att det går fort. Kan tänka mig att du har mycket att göra nu i butike. Och jag tror jag vet vad du syftar på men min mun är förseglad hihi.

Snygg möbel, passar perfekt hemma hos dig. Blev lite i full i skratt för en stund sedan kom jag på att jag ville ha tre amaryllis i en zinkhink, precis som du visar i dag. Visst är det lustigt. Får bli när jag har piggat på mig, är hemma med influensa. På lördag ska vi ha födesedagsfest här hemma så jag hoppas jag blir pigg tills dess.

Oj det blev långt.

Kram Anna

Unknown sa...

So lightly - I like it!

Tine

Vita rosor och förgätmigej sa...

Tänk... jag önskar att tiden ville gå lite fortare... ;0) Det är ungefär en månad kvar av min graviditet och livet maskar fram! Suck... Vad härligt att det händer en hel massa roliga saker i ditt liv just nu. Du får försöka stanna upp och vila ibland bara så det inte blir för mycket av det goda.

Kram/ Anna

Vintage House sa...

Hej
Ja tiden går fort och särskilt just nu...
Försök njut och ta hand om dig...
Underbar möbel
kram
sandra

Zinkhjärtat ♥ sa...

Ja tiden går alldeles för fort alldeles för ofta. Försök att ta långa andetag emellanåt och pausa så brukar det kännas bättre:)
Det låter spännande med hemmaprojektet!
Jättefina bilder - hinken med amaryllisarna är helt enkelt vacker!!
Stor Kram Annelie ♥

Photo by Maria sa...

Ja den där tiden, den rullar på fortare och fortare tycker jag.. Man vill ju inte ha tråkigt men det verkar vara enda sättet för att få tiden att verka gå saktare..

Så fint skåp, passar ju perfekt där..

Kram Mia

kallebodalantliv sa...

ja visst går tiden fort just nu ...det gäller att stanna upp och inte rusa med ,,det blir jul oavsett..hoppas allt ordnar sig för dig nu ...ibland ger livet endel överraskningar ..tråkigt ! jag tycker förresten att din komod var ett fynd så fin ..var nu rädd om dig ..kram jeanette.kallebodalantliv

Det vita dårhuset sa...

Mmmm... Vet vad du menar! Ibland önskar jag att man hade fler timmar på dygnet. Förutom då när barnen ligger i krig *fniss*

Kram Kram / Erika

LOPPISLIV sa...

Ja tiden bara rusar, men så har man ju mer omkrings sig just december månad också. Därför hinner man inte allt men så får det vara, man gör det man hinner, det blir ju jul ialla fall :-))

Ohhh så perfekt det blev det lilla skåpet där hemma hos dig, det är ju bara såååå charmigt!! Fina bilder...det är alltid en fröjd att kika in här hos dig Elin. Kraaaam Paula

pysseltanten sa...

Håller helt med dej...tiden går ALLDELES för fort...
Man känner att det är så mycket man skulle vilja hinna med...men som tyvärr får stryka på foten..
Det viktigaste e väl ändå att stanna upp o njuuuta lite oxå....:)
Kraamizar Git