torsdag 23 december 2010

Dan före dopparedagen....


Ja mina vänner, imon är den stora dagen här...
Allt fixat?!
Hm, inte här...

Hu, att jag aldrig lär mig...
Fortafarnde några julklappar att fixa idag o många att slå in...men men...
Jag ska nog hinna...

J frågade igår kväll om vi kanske inte skulle Julstäda lite, städa?!
Varför då?! frågade jag...

Hm..Senaste veckan har jag inte sett mitt hem i Dagsljus så jag antar att han meande att det nog var lite smutsigt här o var...
Men vet ni vad?!
Jag litar på att han fixar det idag när han är ledig..!! Tihi...




Några bilder från ett Julat kök...
Dessa hyacinterna har nu tackat för sig så ikväll blir det till att byta ut till nya,
en sista vända....




Ikväll ska granen få flytta in här i fröken knopp huset...
Underbart!!!

Nehe, jobbet väntar...

Kikar in imon bitti o önskar er alla en God Jul då..!!

Kramar...


Vill bara påminna er om att vi idag håller öppet på Logen, sista vändan för i år...
10-18

Mysiga planteringar o Julstämning på hög nivå...
Välkomna..!!

8 kommentarer:

Marie sa...

Tänk vad skönt när du kommer hem ikväll Elin och hela huset är städat, hihi. Hoppas du får en bra dag på jobbet!!!

Önskar dig en riktigt God Jul!
Kram Marie

Liza sa...

Här måste det handlas...!

Vilka fina bilder!

GOD JUL!

Mvh Liza

Norregård sa...

Underbara bilder Elin!!
God Jul till Dig & din familj!

Varmaste kramen Malin

Vintage House sa...

Önskar dig och din familj en riktigt skön och ljuvlig jul.
kram
sandra

No.7 sa...

Godkväll i stugan,här är allt klart ... ska jobba hela julhelgen.. trist men det blir jul ändå.... gubben är hemma så Emilia får det roligt i alla fall...
Önskar dig o din familj en riktigt God Jul Kram Therese

Photo by Maria sa...

Jag viste det var något jag glömt.. Har ju sagt i flera dagar att jag skall åka utt till Hörnsjön idag, men det var totalt borta och jag städade istället :-(
Hoppas J tog tag i städningen på sin lediga dag ;-)

Ha nu en fin Julafton..

Kram Mia

Källeboda lantliv sa...

EN JÄTTEGOD JUL ..ÖNSKAR JAG DIG ....HOPPAS DU FÅR EN BRA JUL...kram jeanette.kallebodalantliv ...

Mobile app development company sa...

Nice Post. Thanks for sharing the helpful article. I would like to share the information about a company. Welcome to the leading Hybrid App Development Company in Maharashtra, India, where innovation converges with excellence! We stand as your trusted partner in crafting cutting-edge hybrid mobile applications that seamlessly harness the potential of both native and web technologies, resulting in exceptional user experiences.