tisdag 21 december 2010

Tisdags kväll...



...Ja så var det tisdagskväll i Juleveckan...

Dan före dan, före dan, före doppare dagen...
Alltså inte allt för många dagar kvar till den efter längtade dagen...

Här hemma kommer det in en o annan ny blomma
o fram lite mer o mer pynt var dag...




Campanulans blommor är som snöflingor...
Dock har vi abslout ingen brist på snöflingor i vårt avlånga land i år...
Eller vad säger ni??




Nej, dags att fortsätta o njuta av kvällen, glöggen väntar
o Ernst rullar på tvn..
Jag njuter efter en hård dag på jobbet....

Varma TisdagsKramar...

13 kommentarer:

Änglarnas hus sa...

Vilken härlig julbricka! jag gillar verkligen de låååånga kanelstängerna..skall nog ge mig ut imorgon efter ett par!!

Ha det gott!
Kramis Sanne!!

Vintage House sa...

Hej
en fin bricka:)
en skön kram till dig med.
sandra

Sussi sa...

Härlig julbricka! Campanulan och den underbara kuddmossan....mmmmm...fint!

Kram
Sussi

Zinkhjärtat ♥ sa...

Ja Campanulan är verkligen jättevacker! Nej, snö har vi verkligen inte brist på just nu. Vi har verkligen ett vackert vinterlandskap just nu:)
Stor Julkram Annelie ♥

vadmalen sa...

Väldans fint pytat du har. Nej här är så mkt snö på vissa ställen så man tror knappt att det är sant.-15 grader. Har oxå haft en häktisk dag på jobbet så det var så avslappnande att se på Ernst.
Julhälsningar från
Birgit

Hanna sa...

Vackert!! Kom på att jag har mossa som jag inte hunnit använda... så fint o enkelt med mossa i en kruka sådär :)

Önskar dig en riktigt God Jul & Gott Nytt 2011!
Kram Hanna

No.7 sa...

Underbara bilder!!!! älskar vitt o vita blommor.... resten av fam vill ha rött- det hör julen till... så jag har fått ge mig..men jag älskar lugnet o renheten i dina bilder...fiiiint!!!Kramar Therese

Unknown sa...

Jag vill bara titta in hos dig och önska dig en riktigt fröjdefull jul! KRAM Petra, Romantiskahem

Fru W sa...

Supermysigt du gjort det. Varma julkramar /Sofia

Dona blogg sa...

Bråda dagar i blomsterbranchen förstår jag. Hoppas du snart får fira i lugn & ro i ert mysiga hem!

Kram & god jul!
/Pernilla

Unknown sa...

Sååå fiiint!
Ha det så bra!
Kram Anna

Färjtorp sa...

Hej! Hos oss har det snöat konstant i flera dagar, det är först idag det har slutat!!

Mysigt med blommor och pynt lite varstans, det pyntas här hemma oxå :)

Kram Johanna

Mobile app development company sa...

Nice Post. Thanks for sharing the helpful article. I would like to share the information about a company. Welcome to the leading Hybrid App Development Company in Maharashtra, India, where innovation converges with excellence! We stand as your trusted partner in crafting cutting-edge hybrid mobile applications that seamlessly harness the potential of both native and web technologies, resulting in exceptional user experiences.