fredag 17 december 2010

Den närmar sig med storm steg....



...Ja Julen den närmar sig med stormsteg...
Bara en vecka kvar till den stora dagen...

Hur ligger ni till i tiden kära läsare?!

Hm, behöver jag säga att jag ligger nog minsan lite efter...
...Som vanligt!!

Men men, Jul blir det nog ändå...

Som sagt förr, mängder med blommor o tända ljus så ska det nog bli bra...eller hur?!




Älskade Marmelad glas, perfekta till allt!!



Nehe...Dags att ge oss iväg...
Ny Dag Nya Utmaningar!!

Hoppas att ni alla får en underbar helg o
hoppas att ni njuter av 4e Advent!!

Varmaste Kramarna från lilla mig...

17 kommentarer:

Vita rosor och förgätmigej sa...

Vilket vackert stilleben du har fixat till där på bordet! Nu vet jag minsann hur jag ska duka i jul ;0).
Tack för inspirationen!

Kram/ Anna

Dessie sa...

Åh vilka vackra bilder! Och vilket uuuuunderbart bord!
Hoppas att du får en trevlig helg.

Kram Dessie

Designe sa...

Sååå vackert! Ja, nog ligger man efter alltid...som vanligt!:) Ha en skön helg! Kram

Dona blogg sa...

Så vackert det är i ert uterum! Tycker du är så duktig :)

Njut julen, goá bloggvän.

Kram

Vit dröm sa...

Nä inte hinner jag med det jag ska men det får gå ändå;)nskar dig också en härlig helg och 4e advent!
Många kramar Anna

Färjtorp sa...

Hej på dej! Fin blogg och vackra bilder.
Superfint med hyacinter i marmeladglas.

Kram från mig
/Johanna

Villa Vinkelhaken sa...

Åh så vackert! =)

Trevlig helg!
Kram Jenny

Zinkhjärtat ♥ sa...

Här ligger vi efter - precis som vanligt. Jag tänker inte stressa utan det som blir gjort blir gjort. Det blir jul här i huset ändå:)
Har sagt det förut; vilka vackra bilder och vilket vackert pyntat bord!!!
Stor Kram Annelie ♥

Vita huset 28 sa...

Hej jo här ligger jag bra till inför jul. Klapparna är inhandlade sen lääänge (sept-okt!) de är inslagna o ligger under den klädda fina granen. Massa hyacinter o ljus överallt. Ett nytt pyntat hörnskåp har kommit hem. Kläder o skor inhandlade till våran dotter. Jag tror jag vet vad jag ska ha på mig. Jul firas hemma hos mina föräldrar på dagen och hos min sambos ena syster på kvällen.

Så jo jag ligger nog väldigt bra till o är inte alls stressad.

Vilket härligt stilleben de är på ditt snygga bord. Ha en toppen helg o en mysig 4e advent
Kram Camilla

Vintage House sa...

Hej
Är nästan klar och det känns så skönt...
Härliga bilder.
Ha en mysig fredag
kram
sandra

Unknown sa...

Hej vännen och go´kväll!
Så underbart fint ert bord är. Så fint med hyacinter i glasburkar, nice nice.

Julen kommer och julen går hur lite vi än har fixat och donat. Brukar tänka varje år, när den där dagen är över (för den går rätt fort) varför stressa för detta:)

Ha en mysig kväll
Kram Anna

Photo by Maria sa...

Ingen stress här, blir som sagt jul ändå :-)

Ha nu en fin helg..

Kram Mia

Jenny sa...

Hej Elin!
Vad fint du har det där på bordet!
Bra idé att sätta hyacinter i marmeladglasen, såna har jag oxå, kanske tar efter dig;)

Trevlig helg!

Kraam Jenny

No.7 sa...

Hallå i snöyran,vilka under bara bilder du visar!!!! saknar att kunna "frossa" i "levande blommor" speciellt nu till jul, det blir en speciell känsla över det men jag får njuta av dina bilder...
Till våren kommer jag nog på besök till plantskolan,har aldrig varit där men vi bor inte så långt från varandra har jag förstått:)
Ha en trevlig 4e advent, Kram Therese

Anonym sa...

åh vilka fina bilder!!! Nu blev jag glad! Krispigt och fräscht!

Kram p.

todi design sa...

so lovely!

Mobile app development company sa...

Nice Post. Thanks for sharing the helpful article. I would like to share the information about a company. Welcome to the leading Hybrid App Development Company in Maharashtra, India, where innovation converges with excellence! We stand as your trusted partner in crafting cutting-edge hybrid mobile applications that seamlessly harness the potential of both native and web technologies, resulting in exceptional user experiences.