lördag 13 mars 2010

God morgon...


..O Så vart det lördag igen..
Härligt..
Här hemma har vi precis intagit en god frukost o sitter o planerar dagen..
Hm..undra vad den har att bjuda på?!

Det är kallt ute o nästan lite grått så man blir tyvär inte på något jätte fixar humör..
Vilket hade behövts idag, vi ska nemligen ha kalas imon..
Undras vem som fyller år?! Tihi...


Men lite rastlös är jag allt.. Kanske att det blir en sväng till Stan..
Vi får se..:)

Hoppas att ni får en härlig helg o en härlig lördags kväll..

Här blir det ett glas rött, något gott o äta o givetvis Melodifestival!!


8 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Hoppas att du får en härlig lördag.vi ska ha kalas för Tobban släkten kommer hit.Sedan blir det något gott att äta och något gott att dricka .Kolla på mello ska vi och mysa.Önskar dej en härlig lördag varmkram Rita ♥

Vita rosor och förgätmigej sa...

Jag tycker att det är den bästa tiden på hela helgen... När man sitter och funderar med en kopp kaffe i handen. Hoppas ni får en underbar slapp dag! Vi satsar på ett glas vitt med en liten löjromstoast ikväll. Såååå gott ska det bli!
Kram/ Anna

emilias gömmor... sa...

Då får man gratulera fröken!
Tycker att morgonstunden är den bästa på hela dagen!

Kram Mimmi

Monica, blogg Betongkrukan sa...

Då säger jag Grattis! och önskar dig en mysig kväll och en underbar födelsedag!

Här skiner solen , så h ä r l i g t!
Hälsningar monica

Photo by Maria sa...

Grattis till den som fyller år, vem det nu kan vara ;-)

Hoppas du kanske fick lite energi eftersom solen faktiskt kom ändå idag :-) Såååå gott väder, jag hann njuta lite av det trots sömn halva dagen efter nattjobb..

Ha nu en riktigt bra kväll..

Kram Mia

Unknown sa...

Hej !
Det var ett tag sedan jag kikade in här. Har inte varit inne på någon blogg på två veckor....Har kännt en sådant ointresse så jag undrar om det har varit något allvarligt fel på mig:)) Nu har bloggintresset börjat smyga sig på igen och jag har förstås missat maaassor. Kanske blir det ett inlägg snart. Ville bara kika in till dig och önska dig en skön lördagkväll.
Kramar till dig
Anna

Vintage House sa...

Hej
hoppas du har haft en underbar dag vännen.
Kan det kanske var du???
kram
sandra

kallebodalantliv sa...

Då får man ju säga Grattis ! hoppas du får en bra dag ..det är väl inga problem att ge dig presenter ? alla vet väl vad du gillar ...men det är ju alltid tanken som räknas ..ja , det känns skönt att vara tillbaka jag har saknat er ...vi har fullt upp nu ..ja, golvet ska också bytas ,,det är så snett och slitet ..inte ens shabby ...ha en bra dag nu ! kram jeanette