söndag 7 mars 2010

Härliga Söndag...


...Ja jag har nog sagt många gånger innan att Fredagar är min favorit dag..
Hm..Söndagar kommer nog tätt efter dock...

Det blir ett så härligt lugn i huset på söndagar.. Mys i sängen med hela familjen, lång frukost o vi försöker ta dagen som den kommer..Härligt!!


..J såg lite frågande på mig igår när jag plockade fram påsklådan o alla ägg..
- Är det inte länge till Påsk?!
- Ägg är vår o inte påsk...tihi..
Så här hemma har ännu mera Vår fått komma fram...

Igår va jag o J på en underbar Rockkväll!!
Så otroligt kul o tack alla som var med!!

Så idag låg vi länge i sängen o mös, hela familjen..Underbart!!
O nu väntar pannkaksfrukost..Gottigott gott...

Önskar er alla en underbar söndag i solens strålar!!!


14 kommentarer:

Photo by Maria sa...

Skönt med sovmorron efter en kul kväll ute..

Ha nu en bra söndag med massor av mys..

Kram Mia

Hanna sa...

Skön söndag till dig med!

Ha d gott!
Kram Hanna

hemma hos lilla mej sa...

Vad härligt med sovmorron efter en kväll ute.Ha en skön söndag med massor av mys.Varmkram Rita ♥

House number 15 sa...

Idag var inte söndag min favorit direkt. Jag har jobbat i detta fina väder:(

Karlar förstår sig inte på piff, naturligtvis är ägg VÅR.

Kram C

vadmalen sa...

Jag har också tagit det lugnt idag. Har inte varit ute ens och det är väldigt ovanligt om jag inte är sjuk. Jag har hängt en tvätt ute och den är stenhåd nu....
Kram
Birgit

Linda- Vildros och kaprifol sa...

Åh vad mysigt med pannkaksfrukost *ler*

Önskar en mysig kväll!
Kram kram

Norregård sa...

Låter som en skön söndag!!

Visst är det dags att plocka fram lite påsk nu;o)

Kram Kram Malin

[ c o y o t e ] sa...

Hej!!

Men det lät ju så gott! Pannkaksfrukost..mums..

Kram på dig!
Mia

Tigris Predikantan sa...

Ägg älskar jag att äta och sambon tycker jag äter för många i veckan *ler*!

Vintage House sa...

hej,
låter som ni har haft en riktigt mysdag:)
vad härligt
ha en skön söndagskväll
kram
sandra

Lauras gård sa...

Visst är det härligt med helgmornar. Man kan äta frukost i hop och utan stress. Ta en kopp kaffe i soffa efter och planera dagen. Håller med om att det är härligt! Kram Stina

Cathrin sa...

Så underbara era söndagar låter!!! Tror jag måste lära mig att bara ta dagen som den kommer och NJUTA mer. För du beskriver ju en söndag som jag vill ha. Våra är mer, eh..., stressiga.

Fast nu är det måndag och jag skall mysa med barnen, hihi. En föräldraledigs privilegium. I alla fall ett litet tag till.

Ha en fin start på veckan! (Danmark lät roligt!)

Kram
Cathrin

Unknown sa...

hejsan
jag kan bara hålla med - härligt med sköna söndag och sovmorgon, helgen är ju så toppen då man får rå om sina nära och kära, koppla av.

varma kramen Catthie

Västbacken sa...

Ja söndagar är inte så dumma.

Ha det bra!