fredag 5 mars 2010

Våren försvann snabbt igen..


..Ja våren var nog allt bara på ett snabbt besök..
Hm..Solen skinner men termometern visar -10..Ingen vår precis...

Slut tjatat om Våren..Den kommer nog tids nog..Eller vad tror ni??

Den här skönheten var det som fick följa med hem från Antik affären här om dagen..
Blev så glad när jag såg den..Ni vet sådandär Kärlek vid första ögonkastet?!


Som ni vet så har jag ju några väskor sedan innan men man kan aldrig få nog av förvaring..tihi..
Det var så jag la fram det för J när jag kom hem när han undrade vad jag skulle med en till?!

Den här fick hamna på hatthyllan för förvaring av vantar o mössor..


Nehe nu måste jag kila vidare..Mycket att fixa med på Logen där butiken ska bli..Spännande..
O lite varor har det allt trillat in...
O mer kommer!!!

Önskar en en underbar helg med massor av fredagsmys..
Fredags mys är precis vad det blir här i kväll..!!

Kramar E

20 kommentarer:

emilias gömmor... sa...

Några bakslag får vi nog räkna med. Man säger väl att det är vår först efter 3 frostfria nätter?
Det låter som att du är som jag. Man kommer hem- dragandes med nya fynd, som finns redan i flera upplagor. Man möts av en mun som blabla blabla... eller nånting, och vem bryr sig. En liten blick får han, sen går man in lycklig med sitt eller sina fynd, och utan att kommentera honom. Ja loppistokig är jag!

Ha en underbar helg på dig

Kram Mimmi

Hanna sa...

Vilken tur du har som fyndar floraböcker och en resväska! Lite avis e jag allt :P
Vi har också mössor och vantar i gamla resväskor, en för barna o en för mamma o pappa :)

Din vinst borde anlända idag... hoppas jag :)

Ha en skön helg!
Kram Hanna

Änglarnas hus sa...

Ooh, en till..jag som inte ens hittat en ännu ;)..
Kul att ni börjar få i ordning på logen!

ha en riktigt myyysig fredagskväll!
Kramis Sanne

White cotton grass sa...

Önskar dig en trevlig helg!

kram
helena

Cathrin sa...

Vilken bra dag du måste haft. Flera superfynd! Väskan är så fin. Älskar fin förvaring...

Jag har faktiskt "trädgårdsmyst" idag. Med risk för att bli lynchad nu, så har vi plusgrader och snön börjar dra sig tillbaka. Har klippt ner och små röjt lite och drömmer om kommande vår.

Ha en fin, mysig fredag!
Kram
Cathrin

House number 15 sa...

Här är det vår minnsan, jag har 5 plusgrader här på altan...kan nog dra fram solstolen...;)))

Ha en bra fredag och kramar C

Sköna o Gröna Ting sa...

Elin.., önskar dig en härlig helg och hoppas du får lite vårtecken hemma där du bor!!!!
Idag var jag och tjejerna ute och pulsa snö, picnic i det fria, det var så härligt!!!

Kram
Marianne

Photo by Maria sa...

Även om det är kallt så känner man ju våren.. Stå i lä, då värmer solens strålar.. Så härligt..

Mycket fin väska och jag förstår kärleken till den..

Jag är så nyfiken på butiken, skall bli jättekul att komma och titta på det färdiga resultatet..

Kram Mia

Linda- Vildros och kaprifol sa...

Kika gärna in hos mig vännen, för du har fått en award av mig!! :)

Ösnkar dig en riktigt mysig och härlig helg!!!

Kraaam

Dona blogg sa...

Som du fyndar!
Låter kul med jobbet på logen :)

Mysig fredag till dig!
Kram, kram!

Norregård sa...

Kanonfin väska!! Kan man absolut inte få för många av!!

Ha en Trevlig Helg!!
Kram Kram Malin

Fröken Fräken sa...

Vet du vad? Idag har vi haft sol och lite takdropp, nollgrsdigt! Hela kontoret tömdes på folk! ;-D

Jag gjorde också ett härligt loppisfynd idag, en tallrikshylla för en tjuga! Så jag förstår din måste-ha!

AkH sa...

Ja, nu har det blivit kallt igen. Men snart... Låter spännande med butiken. Vill önska dig en skön helg!
Kram Anna-Karin
hemochting

Marie sa...

Imorses hade vi det iskallt igen, var närmare -15, burr. Men nu på dagen var det ett strålande vackert vinterväder, härligt!

Så fin väska du hittat, man kan definitivt inte ha för många!!!!!

Ha en trevlig helg Elin!
Kram Marie

Vintage House sa...

hej,
vilken underbar väska förstår kärleken:)
önskar dig oxå en underbar helg!
kram
sandra

blomsterboden i skanör marie sa...

Diggar väskan skarpt;=)
Kul att de ska göra repotage hos dig med, Har dom varit hos dig för en första koll än??? Vet du när repotaget blir av????
Hos mig har de gjort en första koll och återkomma när de ska fota för Repotaget. Hur har ni bestämt???

Trevlig helg!!!
Kramkram Marie
PS: har en liten utlottning hos mig om det kan vara av intresse.

blomsterboden i skanör marie sa...

hej igen, du har glömt en . i länkningen till mig . skall vara mellan blomsterbodeniskanor och blogspot

Kram igen;=)

Unknown sa...

Hejsan,
vilken härlig blogg du har. Och inte kan man få för mycket förvaring;)
Ha en trevlig helg.
Camilla

Maliva`s verden sa...

Hei..Dette var en vakker blogg som jeg helt klart kommer på besøk igjen. Takk for titten. Klem fra Maliva

Anonym sa...

lart mycket