tisdag 16 mars 2010

vilka dagar....


..Ja oj oj oj vilka dagar..
Det känns verkligen både i kroppen o knoppen att man gått på sparlåga i över 1år...
Men så kul att komma igång..
Har till o med lite svårt att slita mig där i från på kvällarna..

Om jag är lite frånvarande på Bloggen ett tag så vet ni varför..
Många nya rutiner att komma in i o jag är helt slut om kvällarna...

Men jag lovar att göra mitt bästa, så att ni inte glömmer mig..tihi...



Här hemma smyger mer o mer ägg fram...Ljuvligt enligt mig...
Jag är inte så mycket för påskpynt annars men ägg är en klar favorit..
Kan man bli tokig i ägg?!

Varmaste kramar till er alla o Tack för alla Goa ord!!
Det värmer!!!

19 kommentarer:

White cotton grass sa...

Ägg kan vara otroligt vackra!

Jag har pippi på att göra fågelbon (jisses vad jag fick till den ordvitsen haha)

kram
helena

House number 15 sa...

Fina bilder du bjuder på! Som alltid ska jag väl säga. Förstår att du är trött om kvällarna men snart har du vanan inne...

Kram C

Vita rosor och förgätmigej sa...

Inte glömmer vi dig inte! Du har så härlig energi så den smittar av sig. Jag blir i alla fall glad när jag läser på din blogg! Underbara ägg men jag har en liiiiten fråga. Var får man tag i såna där pytte ägg? Är det vaktel?
Jobba inte ihjäl dig nu.
Kram/ Anna

Norregård sa...

Förstår att du är trött....
Inte glömmer vi bort Dig!!! Ta det lungt och se till att vänja dig vid allt det nya;o)

Kram Kram Malin

Vintage House sa...

Vad underbart kul att du känner så för jobbet.
härligt med ägg men det blir tyvärr inga här, tiden flyger iväg bara..
kram och massa mys till dig
sandra

Anonym sa...

Oh ja man kan visst bli galen av ägg...idag ska jag ha lite äggtillverkning här hemma, vintage ägg!

Jag förstår att du är helt slut på kvällen, men på ett positivt sätt och det känns skönt.

Kram Pernilla

[ c o y o t e ] sa...

Så mysigt vårig du har där.. Men, nä, jag har inte pyntat så mycket mer än det jag gjorde härom veckan.. Nu väntar jag lite till.. Tills det är dags med allt påskpynt..

Ha en skön dag!
Kram Mia

Helen sa...

Jaa, jag är då också tokig i ägg!

Jag använder dem året om i inredningen.

Och inte glömmer vi bort dig i första taget, så ta det lugnt!

Ha det gott och kram!

Photo by Maria sa...

Ägg är vackert och just vaktelägg är ju så fina..

Förstår att du är trött om kvällarna men snart är du inne i nya rutiner..

Ha en bra dag..

Kram Mia

Hannis sa...

Inte glömmer vi dig=))
Kan tänka mig att det är mycket men det verkar som att du stoooortrivs!
Och det är ju hur kul som helst.
Fina bilder!

Kram Hannis

Designe sa...

Så fint du har gjort! Va härligt med ett jobb som man trivs sååå bra på! Underbart! Ha en fortsatt fin vecka! kram :)

kallebodalantliv sa...

Att få ett nytt jobb kan vara väl så ansträngande ..det blir ju mycket nya rutiner när man har barn också ..men allt går ju som väl är ..fint med ägg ! det ser så vårlikt ut !lycka til på ditt nya jobb ..kram jeanette

blomsterboden i skanör marie sa...

Känns bra att äntligen har fått komma igång kan jag tro. Vore kul att se lite blider från din butik;=)

Sov gott å vila ut ordentligt.

Kramkram Marie

Jenny sa...

Hej Elin!
Inte glömmer vi dig o din fina blogg inte;)

Hoppas det går bra på nya jobbet!!

Kraam Jenny

Anonym sa...

åh vilket fint pynt! Jag blir så sugen att göra påskigt här hemma! Det blir till helgen!
KRam pernilla

Cathrin sa...

Lovar att inte glömma dig ;))

Är också ovanlgit ägg-glad i år. Älskar de små prickiga (vaktelägg?) och har fler än vad mannen i huset anser vara sunt...

Kram

n o r d i n g å r d e n sa...

Å så vansinnigt vackert det var med vakteläggen där under glaskupan!! Mari.

gamla skolan sa...

Jag är inte heller så mkt för påskpynt annars , men just ägg , tycker jag om . Dom du har lagt med halm , är underbart ! Kramar Susanne / den gamla skolan ♥
ps Lycka till med nya jobbet

BibbiDi's sa...

Tack för inspration ;)
Har länge funderat vad jag ska göra med min gamla glasskål, nu vet jag ;)

/Marina