onsdag 31 mars 2010

Lager på lager...


..Ja jag är helt klart en "lager på lager" mäniska när det gäller kläder..
Gärna underkläning, tunika o sjal...
Leggings till det, vanliga strumpor o så ett par knästrumpor..
O kanske en kofta..tihi...

Ändrade om lite på mitt lilla bord i Tvrummet i helgen..
Vårigt o luftigt...

Även i inredningen brukar min förkärlek till "lager på lager" dyka upp ibland..
Gärna en hög med gamla fina böcker o ovanpå en lykta..
Eller som här, ramar o fönster..o i fönstret några Flora bilder..

Eller kanske några speglar ihop..Hm....
Eller en hel drös med gamla silverbrickor...
Det är mängden som gör det sägs det ju..tihi...

Underbar gammal, fin trälåda som jag fått av Js morfar..
Där i en Bellis i lerkruka, vackra spetsar, trådrullar o Underbara Zinkägg från Ib Laursen..



Nehe..Jobbet väntar..
O ni har väl inte missat att vi öppnar upp på Plantskolan nu i veckan.. O på Logen givetvis!!
Så mycket fina grejor har dykt upp de senaste dagarna..Både växter o plock..
Varmt välkomna hela helgen!!

13 kommentarer:

Unknown sa...

Hej!
Så fint och smakfullt du har gjort där på bänken. Gillal Bellisar jag med. Måste var kul med ett sådant jobb....Ha så bra på jobbet, ska jobba jag med.
kramis Anna

Vintage House sa...

Så mycket fint du har i lådan och lådan är underbar.
Här gillas det oxå lager på lager...
kram
sandra

Anonym sa...

Hej min vän!
Här är det fullt upp med jobb och inskolning men det funkar bra. Kommer upp och kollar affären någon dag, skickar sms innan så jag vet att du är där.
Kram Sara och Alice

Dona blogg sa...

Vill bara kika förbi och önska dig en glad påsk när du väl får tid att njuta.

Gillar din lager-på-lager princip och anammar den själv en hel del :)

Kram Pernilla

gamla skolan sa...

Så fint du har gjort det på bordet ! Ja , jag är också en lager på lager människa ! Önskar dig en glad påsk ! Kramar Susanne / den gamla skolan ♥

kallebodalntliv sa...

Här är en till lager på lager tjej , kvinna , tant ..kalla det vad man vill ..hi,hi..det blir så tjusigt det du gör..det är klart att jag ska kika in till helgen hos dig ...ska bli spännande ..ha det gott ! lycka till. Kram jeanette

Norregård sa...

Hej!!
Här har du en till som har lager på lager.....Alltid frusen nästan!!
Vilka fina bilder du bjuder på idag!! Tack för inspirationen;o)

Glaaaaaaaaaaad Påsk!!!
Kram Kram Malin

Änglarnas hus sa...

Så mycket fina prylar..passar kanon ihop!
Lycka till i helgen!!

ha en riktigt härlig Påskhelg!!

Kramis Sanne!

blomsterboden i skanör marie sa...

gillar också lager på lager så man fdår djupet å inte ser all på en enda gång:)

kramkram marie

Spirande grönt - sa...

Fint! Är också barnsligt förtjust i lager-på-lager:)

Rebecca

Photo by Maria sa...

Lager på lager gillas här med men inte så ofta jag har det i kläder, snygare på andra lixom..

Jag hoppas jag får tid att åka upp till Hörnsjön i helgen, vi skall ha 18-års kalas hemma, en jag skall göra ett gott försök..

Ha en bra torsdag..

Kram Mia

Lavendeldockan sa...

hejsan.
Vilken underbar blogg du har.
Ska verkligen bli roligt och få följa dig.
Ha en underbar påsk
kram erica

Vitt för själen sa...

Precis sån är jag med.
EN sak räcker liksom inte.
Lager på lager ska det va!

Trevlig blogg jag hittat till :)
/Sophia